recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stereo forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Stereo forstærker

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5207
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2020 kl. 14:58
Oprindeligt skrevet af Trisse Trisse skrev:

Øhhhh mangler så lige en optisk indgang. Men ellers en lækker forstærker
Den billige, men langsom levering løsning:

Noget tilsvarende kan også findes ved danske forhandlere fra et par hundrede Kr. Wink
Mvh. JørgenT
Til top
Thomas46 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Februar-2018
Sted: Nørrebro
Status: Offline
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas46 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2020 kl. 15:13
Nu er der så optisk i den Marantz NA6005 som gør alt det du savner muligt.
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2020 kl. 16:49
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af Trisse Trisse skrev:

Øhhhh mangler så lige en optisk indgang. Men ellers en lækker forstærker
Den billige, men langsom levering løsning:

Noget tilsvarende kan også findes ved danske forhandlere fra et par hundrede Kr. Wink

Hvorfor bruge så mange penge på nyt udstyr og så spare ved at købe en tarvelig dac til 40 kroner. Den kommer utvivlsomt til at blive det svageste led i kæden, hvis der af spille andet end youtubevideoer
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
Jens PN Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-December-2019
Sted: Ribe
Status: Offline
Point: 75
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jens PN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2020 kl. 12:35
slettet

Redigeret af Jens PN - 04-December-2020 kl. 12:40
Til top
Trisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Trisse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2020 kl. 13:21
Så er Denon DRA-800H bestilt. Er virkelig spændt. Har ikke haft Denon de sidste 30 år.
Tak for alle input. Hvis jeg sender retur igen så genopliver jeg nok tråden.
God dag
mvh. Jesper
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2020 kl. 00:14
Oprindeligt skrevet af Trisse Trisse skrev:

Så er Denon DRA-800H bestilt. Er virkelig spændt. Har ikke haft Denon de sidste 30 år.
Tak for alle input. Hvis jeg sender retur igen så genopliver jeg nok tråden.
God dag
mvh. Jesper

Modtaget eller først i næste uge  ?
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2020 kl. 09:01
Oprindeligt skrevet af Trisse Trisse skrev:

Så er Denon DRA-800H bestilt. Er virkelig spændt. Har ikke haft Denon de sidste 30 år.
Tak for alle input. Hvis jeg sender retur igen så genopliver jeg nok tråden.
God dag
mvh. Jesper

Hvis den ikke kan få liv i dine højttalere er der ingen forstærkere der kan. Spørgsmålet er om du kan lide lyden.
Til top
Trisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trisse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2020 kl. 11:26
Har ikke modtaget endnu. Men den er lige på trapperne. Skal nok skrive om mine forhåbentlige gode oplevelser.
God dag.
mvh. Jesper
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1487
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2020 kl. 17:34
noget nyt?
Til top
Trisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Trisse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-December-2020 kl. 19:09
Ja den er ankommet. Og ville hente den i dag i den lokale SuperBrugs. Men alt alt for mange mennesker. Så henter den nok sent lørdag eller søndag hvor der er til at komme til. Skal nok skrive når jeg får den testet.
I mellemtiden kan jeg så skrive forskellen på HFK og AV-Connection returpolitik. 

I AVC "oprettede jeg en sag" og udskrev den returlabel de sendte som jeg blot satte på pakken. Kunne bare smide den afsted, men fik den lige scannet så jeg havde et bevis på afsendelse. Og fik pengene tilbage 3 (!) dage efter jeg havde sendt pakken. Fanme i orden. Og ja de fratrak fragten, men det er sgu helt ok, når man kan teste og prøve i eget hjem.

I HFK skal jeg udfylde en returseddel som skal lægges i pakken. Men skal selv udfylde fragtseddel, betale fragt. Jeg kan ikke aflevere den i HFK Odense som ellers ville være oplagt. Så Argon Forte A55 er sgu bøvlet og dyrt at sende retur. Og står på deres hjemmeside der kan gå 14 dage før de returnerer pengene! Men nu må vi se. 

God aften

mvh. Jesper
   
Til top
Trisse Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 304
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Trisse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2020 kl. 13:53
Som lovet lige en kort feedback på Denon forstærkeren. Og lad mig slå en ting fast. Sammen med mine JBL højttalere lyder den klart bedre end alt andet jeg har prøvet (se tråd). Og HDMI det fungerer bare. Bruger kun TV remote til at tænde/slukke og styre lyd med. Og ja de kan spille stuen op.

Så jeg må leve med en stor kasse og 2 store højttalere. Men så har da lært at der er en grænse for fysikkens love. Og heller stort og godt end lille og skidt (sagde hun også i går hø hø).

Godt nytår og tak for de mange input

mvh. Jesper       
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu