recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kun lyd på en af højtaler
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kun lyd på en af højtaler

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Leslie Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 07-December-2020
Sted: Tønder
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leslie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kun lyd på en af højtaler
    Sendt: 07-December-2020 kl. 23:25
hej 😊
Håber der er nogen som kan hjælpe 
Jeg har en beomaster 3000 og en Beogram1700 pladespiller ... der er nu opstået et problem at ved afspilning med pladespilleren er der pludselig ingen lyd på den ene højtaler🤷‍♀️ Kan mit in put til ph være gået ... begge højtaler virker når man tænder for radio 🤔
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2020 kl. 00:00
 Det kan jo også være at det er et Kabel/stik problem, er det undersøgt.? En lodning i stikket kan være gået, eller inden i pladsepilleren.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2020 kl. 06:18
Start lige med at bytte om på højre og venstre på pladespiller indgang.

Flytter fejlen til den anden højttaler er fejlen på pladespiller. Bliver den på samme højttaler skal du kigge på forstærkeren.

Edit.
Jeg kom i tanke om at B&o bruger din stik. Så du kan ikke bytte om på højre og Venstre da det hele ligger i samme stik.

Det er højst sandsynligt en fejl på pladespiller.


Redigeret af Mufti - 08-December-2020 kl. 06:22
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu