recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - google assistant problemer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

google assistant problemer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fc-andeby Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-April-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 200
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fc-andeby Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: google assistant problemer
    Sendt: 10-December-2020 kl. 17:22
Hej

Jeg har problemer med Google assistent på min mobil(Samsung gs20 FE).
Mobilen reagere ikke ved at jeg siger Hey/ok google, det har den altid gjort siden jeg har taget den i brug. Jeg synes jeg har prøvet alt muligt uden held.

Jeg næsten sikker på at fejlen er opstået fordi jeg har tilkoblet Philips hue i lejligheden og købt en google nest højtaler. Det er fint at det er højtaleren der reagere på ok google i lejligheden og jeg bruger den til at styrer lyset.
Men jeg vil gerne bruge stemmestyring i bilen og det er ikke muligt nu.

En mulighed er at nulstille mobilen for at se om det hjælper, men det venter jeg lige lidt med.

Har i nogle forslag til det hvad der kan være i vejen? Jeg sikkert lavet en eller anden fejl i opsætning med Philips hue.

MVH. Thomas
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu