recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Smart TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Findes der TV-guide til Android/Google TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Findes der TV-guide til Android/Google TV

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Erik K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-November-2020
Status: Online
Point: 263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Findes der TV-guide til Android/Google TV
    Sendt: 12-December-2020 kl. 20:12
jeg har i længere tid brugt appen Dansk TV Guide på min Android telefon og har været glad for den.

Man kan vælge de danske og nabolandskanalerne og sortere disse efter ens egen ønske.

Jeg har ikke haft held med at finde en tilsvarende til min nye Chromecast med Google TV.

Findes der ingen TV-guide app til Android/Google TV?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2020 kl. 20:19
 Tvivlsomt, det er i hvertfald ikke været muligt at finde en, så der bruges DR Appen på de bærbare enheder.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2020 kl. 20:23
Tv2 har en der hedder tvtid - men det er alene en guide og absolut ingen tv. ved så ikke om den kan chromecaste. jeg er på den anden platform, så jeg har ingen anelse om hvordan den virker på android.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu