recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xiaomi mobil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Xiaomi mobil

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Xiaomi mobil
    Sendt: 13-December-2020 kl. 19:56
Jeg er på udkig efter en ny mobil. Da den ældste søn skal arve den gamle. Det absolut vigtigste for mig er kameraet. Jeg tager ufattelig mange billeder af mine to drenge og mobilen har jeg altid på mig.

Hvis man kigger på Dxomark ligger Xiaomi Mi 10 Ultra på anden pladsen og Xiaomi Mi 10 Pro på sjette pladsen.

Men jeg har lidt svært ved at finde Mi 10 Ultra nogen steder. Ikke engang i Xiaomis officielle butik i Danmark (mistore.dk).

Jeg kan finde en Xiaomi Mi 10T Pro 5G 8/256 GB vel Elgiganten inkl robotstøvsuger til 4790 kr (Også ved Power til nogenlunde samme pris dog uden robotstøvsuger)

Jeg kan så finde en Xiaomi Mi 10 8/256 GB 5G hos Power til 6790 kr.

Jeg kan ikke finde ud af om det så er Ultra modellen? Bare med en virkelig fjollet navngivning.


Der ud over er det samme problematik med Xiaomi som med Huaweis nye mobiler at det ikke har Playstore?
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2020 kl. 20:27
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-December-2020 kl. 20:51
Ahh, mange takThumbs Up

Jeg tænker jeg snildt kan nøjes med Pro udgaven.

Men har lige Google lidt mere og Pro T-modellen er ikke den der ligger nr. 6 hos Dxomark. Det er blot Pro modellen uden T. Om der så er en forskel på de to kameraer er jeg ikke helt sikker på endnu.
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2020 kl. 21:19
Nogen der ved hvad forskellen er på kameraet på Mi 10 Pro og Mi 10T Pro. Jeg kan sagtens finde sammenligning af de tekniske detaljer. Men det var mere noget praktisk sammenligning jeg har svært ved at finde.
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Online
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2020 kl. 21:57
Oprindeligt skrevet af Silentbob Silentbob skrev:

Nogen der ved hvad forskellen er på kameraet på Mi 10 Pro og Mi 10T Pro.

Hej.

Der er tilsyneladende forskel, på hvor mange Kamerarer der er på en 
Xiaomi Mi 10 Pro versus en Xiaomi Mi 10T Pro. Her er en sammenligning:


Hilsen Carsten.

Til top
Silentbob Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Silentbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2020 kl. 22:04
Takker

Men rent teknisk, så kender jeg godt forskellen på kameraerne på de to mobiler. Det var mere hands on erfaring. Men har fundet nogle tests af Mi 10T Pro modellen og er ikke så glad for hvad jeg læser om kameraet. Så må nok lede videre.
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu