recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - FTP WDMyCloudEX4100
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

FTP WDMyCloudEX4100

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Ckhansen1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 175
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ckhansen1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: FTP WDMyCloudEX4100
    Sendt: 22-December-2020 kl. 19:05
Hej med jer

Jeg har opdateret softwaren i min Nas og nu kan jeg ikke komme på den igen ude fra via FTP.

FileZilla skriver

Status:                                                     Opretter forbindelse til 95 ip...

Status:                                                     Forbindelsen blev etableret, venter på velkomstbesked...

Status:                                                     Initialiserer TLS...

Status:                                                     Kontrollerer certifikat...

Status:                                                     TLS-forbindelse etableret.

Status:                                                     Logget ind

Status:                                                     Henter mappevisning...

Status:                                                     Serveren sendte passivt svar med en adresse, der ikke kan omdirigeres. Anvender i stedet serveradressen.

 

Nogen der har nogle bud på hav der er galt?

på forhånd tak for hjælpen og glædelig jul:)

 



Redigeret af Ckhansen1 - 22-December-2020 kl. 19:05
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu