recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Youtv og undertekster
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Youtv og undertekster

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kharder Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kharder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Youtv og undertekster
    Sendt: 30-December-2020 kl. 02:13
Når jeg streamer indhold fra Youtv, så er underteksterne forsinket i forhold til lyden. Jeg har skrevet til Youtv og de har bedt mig indsende et klip, som viser problemet. De oplever ikke selv problemet.

Det sker både på min Atv 4K og min mac. Browseren betyder intet og heller ikke om det er kabel eller wifi.

Min udfordring er at lave en optagelse som jeg kan sende til supporten. Jeg har forsøgt med både VLC og Quicktime, men begge programmer optager kun skærmen og ikke lyden. Jeg er derfor ude efter et simpelt program som kan lave optagelsen.

Tak for hjælpen.... :)
Til top
kharder Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kharder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2020 kl. 04:47
Jeg fik adgang til en Windows PC med Chrome her til aften og der er samme problem. Derfor undrer det mig, at supporten ikke kan se problemet.
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2020 kl. 07:05
Optag det med din mobiltelefon.

Redigeret af Flippo - 30-December-2020 kl. 07:05
Til top
kharder Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kharder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2020 kl. 21:40
Jeg tænkte ikke på at bruge mobilen, da jeg ikke forventede at kunne se noget på billedet. Men jeg gjorde forsøget og det virkede. De har nu anerkendt at der er en fejl.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu