recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjemmesider fra Ipad/iphone vises ikke på macbook
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hjemmesider fra Ipad/iphone vises ikke på macbook

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HenrikN Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenrikN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hjemmesider fra Ipad/iphone vises ikke på macbook
    Sendt: 30-December-2020 kl. 12:43
Hej

Af en eller anden årsag er den funktion, som viser historik af besøgte hjemmesider på Iphone eller Ipad, ikke længere på min Macbook, når jeg åbner en ny fane. Jeg ved ikke præcis hvornår det er sket. Men skulle lige bruge det idag og så er det væk. Har googlet en del, og som jeg ser det, er alt det rigtige slået til...

Den modsatte vej, fra Macnbook til Iphone/Ipad virker det fint.... 

Er der nogen som har erfaringer de vil dele?


Redigeret af HenrikN - 30-December-2020 kl. 12:44
Mvh
Henrik Nielsen
Til top
Thomas.T Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-Juni-2016
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas.T Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2020 kl. 13:47
Måske browser du “privat” på iPad/iPhone. Så synkroniseres historikken ikke. 
Til top
HenrikN Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 22-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 151
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenrikN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-December-2020 kl. 14:34
Tak. Umiddelbart kan jeg ikke se at er "privat". Og det meste er slået til.... Men du har måske ret.... Det kan være der er noget med den seneste opdatering af både Ipad og Iphone.... Som er blevet en default indstilling.... Jeg synes bare ikke jeg kan finde ud af hvad det skulle være.... Jeg kan ikke finde noget som jeg ikke tillader via iCloud .... Jeg må lede videre :)
Mvh
Henrik Nielsen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu