recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pakker fra Kina
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pakker fra Kina

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2021 kl. 09:55
Oprindeligt skrevet af pfugl pfugl skrev:

Så vidt jeg har forstået, gælder NULTOLD kun varer der er produceret eller har deres oprindelse i England.

Sådan forstår jeg det også, og man skal kunne dokumentere det.
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
Erik K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-November-2020
Status: Offline
Point: 263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2021 kl. 22:27
Her kan I læse gældende regler for varer fra GB efter Brexit.


Det er korrekt, at der ikke beregnes told af varer med GB-oprindelse, men der sælges jo mange varer fra webshops, der ikke opfylder disse betingelser.
Ved køb af varer og fragt til sammenlagt 1150 og derover skal man nok lige undersøge dette.
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2021 kl. 23:48
Det du henviser til er ikke 100% dækkende. Og der er henvist til linket flere gange allerede.

Som Naiera skriver kan man handle hos Amazon.co.uk og afregne momsen med dem.
Det har jeg gjort i forbindelse med denne tråd og det ganske smertefrit, Amazon opkrævede momsen og jeg modtog min film.

mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
Jespus Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 16-Oktober-2015
Sted: Gelsted
Status: Offline
Point: 238
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jespus Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2021 kl. 08:58
520 blev til 800 efter kurskorrektioner med moms og PostNordgebyr på 160 fra England.
Til top
Henrik_s Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2006
Sted: Ringsted
Status: Offline
Point: 608
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_s Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2021 kl. 11:15
Hovedtelefoner er sagen for tiden.........
Til top
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 541
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2021 kl. 14:16
Oprindeligt skrevet af Jespus Jespus skrev:

520 blev til 800 efter kurskorrektioner med moms og PostNordgebyr på 160 fra England.

Moms 130 kr.
PostNord opkrævningsgebyr/ekspeditionsgebyr 160 kr.

Sådan går det ved de fleste import forsendelser.
 
Kender kun Amazon, der opkræver dansk moms, og så betaler man ikke engelsk VAT og PostNord gebyr.
Og det er KUN Amazon, IKKE Amazon Markedet 
mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu