recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Størrelse på nyt TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Størrelse på nyt TV

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4429
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2021 kl. 05:05
Jeg synes, at du skal satse på 65". Jeg tror, at merprisen vil opleves som godt givet ud, når det først står/hænger derhjemme.
Til top
Steen Hansen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-Januar-2021
Sted: Jelling
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen Hansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2021 kl. 21:39
Det blev til et 65 tommer.
Har bestilt et LG CX som forhåbentligt kommer på tirsdag.
Glæder mig som et lille barn til juleaften.  Smile
Til top
Steen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 06-Oktober-2003
Sted: Struer, Denmark
Status: Offline
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2021 kl. 22:45
Jeg har selv købt et LG CX 65 tommer efter nytår - fantastisk skærm👍
Til top
Steen Hansen Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 03-Januar-2021
Sted: Jelling
Status: Offline
Point: 25
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen Hansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2021 kl. 17:01
Oprindeligt skrevet af Steen Steen skrev:

Jeg har selv købt et LG CX 65 tommer efter nytår - fantastisk skærm👍

Har du et godt råd til billed-indstillinger?

Eller andet jeg skal være opmærksom på?
Til top
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2021 kl. 17:19
Oprindeligt skrevet af Steen Hansen Steen Hansen skrev:

Oprindeligt skrevet af Steen Steen skrev:

Jeg har selv købt et LG CX 65 tommer efter nytår - fantastisk skærm👍

Har du et godt råd til billed-indstillinger?

Eller andet jeg skal være opmærksom på?

Læs testen på Flatpanels , - hvor du også ser brugbare billedindstillinger . . 
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
spanky Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 24-August-2010
Sted: Store Heddinge
Status: Offline
Point: 377
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spanky Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2021 kl. 18:21
rtings.com har også gode indstillinger til det 😊👍🏼
Til top
IT-Bruger Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 10-Marts-2016
Sted: 2625
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér IT-Bruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2021 kl. 09:33
*EDIT* så ikke at TS allerede havde købt....


Redigeret af IT-Bruger - 01-Februar-2021 kl. 12:05
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2021 kl. 14:09
Oprindeligt skrevet af Mefisto Mefisto skrev:

Det største du har råd til. Min 65", men gerne større. Der er ingen grund til at skifte til 55" fra 50" med mindre det gamle er gået i stykker. Så hellere vente lidt til de større modeller kommer ned i pris.
Normalt vil jeg vil give dig ret i, at det ikke kan betale sig at skifte en ellers god plasmaskærm eller tilsvarende, man egentlig er glad for, med mindre der er tale om at gå betydeligt op i størrelse, men netop når den skal bruges sammen med en af de nyeste konsoller, så er der nu flere rigtig gode grunde til at overveje et nyt TV.

Ved skifte fra 50" til 55" får man, udover det 21 % større skærmareal, HDMI 2.1, som f.eks. tilbyder VRR, for ikke at snakke om den større opløsning og ikke mindst HDR, som virkelig giver et løft til billedkvaliteten, men hvis budgettet er til det, så er 65" absolut merprisen værd, med mindre man sidder meget tæt på skærmen...

Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.







Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu