recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken Sim-Router
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken Sim-Router

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Online
Point: 3779
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilken Sim-Router
    Sendt: 04-Januar-2021 kl. 12:04
Halløj.

Mine forældre har kun mulighed for mobilbredbånd på deres adresse, men dog 5g nu. De har Telmore og jeg mistænker den inkluderede router for at være - ja ikke ret god.


Hvilken router anbefales til sådan en behov?.

Jeg har selv fiber, så jeg har aldrig selv stiftet bekendtskab med mobilt bredbånd, i hjemmet.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2021 kl. 12:34
xxx


Redigeret af Radiomanden - 04-Januar-2021 kl. 13:30
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
TT0706 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2018
Sted: Tvis
Status: Offline
Point: 13
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TT0706 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Januar-2021 kl. 13:05
Hej 
Selvom abonnementet skifter til et med 5g, så kræver det en ny router. Routeren koster i løssalg cirka 3500. Man kan dog leje en hos Telmore gennem et abonnement, men det er et dyrere mobilbredbånd abonnement. 
Klart billigste er et mobil abonnement med fri data til 170 kr. (dog 4G), og så selv købe routeren. Vi kører udelukkende mobilbredbånd, og hiver ml. 50-150 mb ned med ping/jitter på cirka 25/7. Det fungerer fint med sønnens computerspil og streaming på apple tv. Vi har aldrig brugt mere en de 1000 GB, som er fair use-grænsen, men telmore har vist ikke et decideret loft, selvom de siger det. 
 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu