recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Onkyo Out of Business
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Onkyo Out of Business

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hambo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Januar-2021
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hambo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Onkyo Out of Business
    Sendt: 04-Januar-2021 kl. 23:52
Så ser det ud til at Onkyo Out of Business.

Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2021 kl. 00:04
Tankespind.....



Klaus


Redigeret af KlausDM - 05-Januar-2021 kl. 00:06
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Hambo Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Januar-2021
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hambo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2021 kl. 06:07
Jeps det er jeg godt klar over, de snaker om det i youtube indlægget. Og de siger at nu alle deres produkter udsolgt også pioneer. Cry Den artikel du linker er fra 19 aug. 2020, min fra 28 dec. 2020


Redigeret af Hambo - 05-Januar-2021 kl. 06:08
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2021 kl. 07:37
Hvis man får sine "nyheder" fra YouTube, så er det ofte hvad man får. Onkyo er ikke out-of-business. De har f.eks. lige præsenteret nye produkter på CES 2021.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu