recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Signalstyrke fra PC på HDMI udgang
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Signalstyrke fra PC på HDMI udgang

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2021 kl. 20:08
Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Jeg har i flere år læst om Airtame. Det er et Dansk Firma der, laver 'Wireless presentations from any device, digital signage for all screens'.
Mon ikke det er den rigtige løsning. Her er et link til deres hjemmeside:

Den løsning jeg møder rundt omkring der bare virker er Barco Clickshare......


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Airtame Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 06-Januar-2021
Sted: København
Status: Offline
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Airtame Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2021 kl. 08:15
Oprindeligt skrevet af lsskaarup2 lsskaarup2 skrev:

Oprindeligt skrevet af csell csell skrev:

Oprindeligt skrevet af lsskaarup2 lsskaarup2 skrev:

  De har et mødelokale, hvor der er trukket en HDMI forbindelse fra mødebordet over til et fjernsyn. 

Hej.

Jeg har i flere år læst om Airtame. Det er et Dansk Firma der, laver 'Wireless presentations from any device, digital signage for all screens'.
Mon ikke det er den rigtige løsning. Her er et link til deres hjemmeside:


Hilsen Carsten.

Hej Carsten

Nu er det reelt ikke en 100% kollega. De sidder i et søsterselskab, vi deler så bare EL-afdeling og det er vores fælles elektriker, der har videresendt spørgsmål. Qua de sidder i et andet selskab, kan jeg ikke rigtigt skifte deres udstyr - kun komme med anbefalinger... Smile

Men lige med Airtame, så har jeg selv for år tilbage testet det til netop et mødelokale. Det fungerede simpelthen ikke, idet der var 1-2 sekunders forsinkelse på signalet. Det dur ikke når man sidder og rykker rundt på en mus, og cursor så først flytter sig senere. Sjovt nok startede Airtame også ud med at markedsføre sig til business, men skiftede "pludselig" over til consumer - I wonder why? Wink
Det kan selvfølgelig være blevet bedre, men vi gik med i3Sync dengang, for det spillede bare og kostede ikke kassen som nogle af de andre business enheder gjorde dengang.

Mit spørgsmål gik også mere på hvad jeg kunne havde overset eller misforstået, for synes det er meget mærkeligt at det har virket men nu ikke 100%. Noget må jo være blevet ændret. 
Men jeg beder nok elektrikeren om at teste et optisk HDMI kabel. De plejer ellers at sætte de bruge de rigtige ting, men kan være længden ligger lige på grænsen og de så er gået med et billigere med for dårligt kabel.

Hej.

Jeg arbejder på Airtame og vil meget gerne give dig en demo om hvordan vores løsning kan hjælpe jer.
Der har sket rigtigt meget på dem år. Og 1-2 sekunder er ikke korrekt hvis man kikker på Airtame2 som er vores produkt idag.
Airtame2 understøtter - Miracast, Infracast, Airplay og Google Cast.

Du må meget gerne sende mig et mail på mikael.plougmann@airtame.com så lover jag at vi kan finde en løsning.

Vh,

-Mikael Isaxon-Plougmann, Senior Account Manager Nordics
Til top
lsskaarup2 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lsskaarup2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2021 kl. 10:00
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:


Den løsning jeg møder rundt omkring der bare virker er Barco Clickshare......


Klaus
Hej Klaus

Prismæssigt kunne Clickshare ikke være med dengang i forhold til i3sync. Clickshare har så også nogle andre fordele og bedre funktionaliteter, men til vores behov den og nu dækker i3sync indtil videre fint.
Til top
lsskaarup2 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lsskaarup2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2021 kl. 10:06
Oprindeligt skrevet af Airtame Airtame skrev:

Hej.

Jeg arbejder på Airtame og vil meget gerne give dig en demo om hvordan vores løsning kan hjælpe jer.
Der har sket rigtigt meget på dem år. Og 1-2 sekunder er ikke korrekt hvis man kikker på Airtame2 som er vores produkt idag.
Airtame2 understøtter - Miracast, Infracast, Airplay og Google Cast.

Du må meget gerne sende mig et mail på mikael.plougmann@airtame.com så lover jag at vi kan finde en løsning.

Vh,

-Mikael Isaxon-Plougmann, Senior Account Manager Nordics
Hej Mikael
Som jeg også skrev, kunne jeg ikke afvise at Jeres løsning var blevet bedre. Det er mange år siden jeg testede Jeres løsning, og det var med den første udgang. Men der havde jeg de problemer. 
At jeg ikke har undersøgt eller testet Jeres produkt for nylig, skyldes at vi er fint dækket ind med i3sync-løsningen. Ændre vores behov sig i fremtiden, eller i3sync ikke kan leverer det forventede, vil jeg da have Jer i baghovedet.
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Januar-2021 kl. 10:37

Hej.

Her er et link 'Ensuring Functionality of HDMI Interface' med mere information:


Hilsen Carsten.


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu