recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - JVC X-5500
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

JVC X-5500

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
moler Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Januar-2021 kl. 08:24
har fundet ud af at det ikke er noget med kablet. Når jeg bruger min nvidia shield og afspiller 4K med hdr så skifter jvc automatisk til HDR mode. Problemet er at alt som jeg afspiller via shield bliver sendt med 4K opløsning. Dvs at jvc opfanger et 4K signal og jeg kan derfor ikke slå eshift fra eller afspille 3D.  Hvis jeg tilslutter en afspiller som ikke har 4K så ser jvc derfor et 1080p signal og jeg kan slå eshift til/fra og se 3D   

Så enten er det shield der driller og ikke vil skifte opløsning baseret på kilde eller noget med projektoren. 

Er der nogen herinde som bruger en shield sammen med deres jvc projektor ?
Til top
moler Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2021 kl. 13:19
Oprindeligt skrevet af jespermart jespermart skrev:

Prøv at se her hvis du ikke er tilfreds med billedet i 4k hdr


Download filen og der er en manual på hvordan du får custom gamma curves installeret på din jvc



hmm jeg syntes ikke lige jeg kan se det. Når jeg klikker på linket så kommer jeg ind til en som omhandler en vertex update

Redigeret af moler - 11-Januar-2021 kl. 13:21
Til top
stridsvognen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-December-2011
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 1064
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér stridsvognen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2021 kl. 17:19
Oprindeligt skrevet af jespermart jespermart skrev:

Prøv at se her hvis du ikke er tilfreds med billedet i 4k hdr


Download filen og der er en manual på hvordan du får custom gamma curves installeret på din jvc

Det er ret ubrugeligt at uploade en gamma kurve uden at vide og kunne måle gamma efter, så er det lidtsom at spille fodbold med bind for øjnene og håbe på man rammer målet.
Lumagen Radiance XS+3D/2041|Luxman PD555 Limited edition|SONY VPL-VW270ES|JVC N7|SonyG90|Marquee 9500LC|LG OLED C7|Oppo83/103D/203|Panasonic UB900/420|Xbox One X||Denon DVDA1UD|Denon AVC X6300
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu