recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Indbygningshøjtaler i badeværelse ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Indbygningshøjtaler i badeværelse ?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
python Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-December-2010
Status: Offline
Point: 83
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér python Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Indbygningshøjtaler i badeværelse ?
    Sendt: 09-Januar-2021 kl. 16:25
Jeg har bestluttet at fjerne sonos fra mit setup, og i fremtiden kun køre med chromecast audio, og ønsker så nu at finde en løsning til især badeværelset - men på sigt også andre værelser.

Det er på ingen nogen måde noget high-end high-fi, men blot til at høre radio og lidt 80er rock når man er under bruseren. Jeg har i forvejen haft en Sonos One på den opgave. 

Den mest oplagte løsning er måske at købe en eller anden fancy bærbar højtaler, som man så sætter en chromecast audio til, men da jeg synes at de fleste er utrolig grimme, og på grund af størrelsen har en meget begrænset lyd, overvejer jeg en indbyningshøjtaler som bliver monteret i loftet, og så at bruge en eller anden billig forstærker som chromecast audio bliver sat til - som så kommer til at stå på loftet.

Jeg håber på at finde en billig løsning (1500 for både forstærker og højtaler). Chromecast Audio har jeg liggende hjemme, så de er ikke med i budgetet. 

Er der nogle store problemer jeg overser, og er der nogle der har forslag til hvilke produkter (både forstærker og højtaler) ville være oplagte ? 






Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu