recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung BD-H8900N
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung BD-H8900N

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lars Thygesen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-April-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Thygesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung BD-H8900N
    Sendt: 11-Januar-2021 kl. 21:35
jeg har købt denne maskine i dag, og den virkede udmærket, indtil jeg programmerede fjernbetjeningen til også at håndtere mit LG fladskærm, som det var beskrevet i manualen . Derefter kan den ikke skifte tv-kanal på Samsung Boxen. Jeg har prøvet alt at fjerne indstillingen igen, men det kan ikke lade sig gøre. Den virker slet ikke mere i relation til Samsung. 
Til top
Jamic Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 463
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jamic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2021 kl. 22:29
Hej Lars

Jeg har for noget tid siden sat samme maskine op for min mor. Jeg mener at der øverst er 2 powerknapper og en knap mere. Jeg kan ikke huske præcis hvad man skal trykke, men som jeg husker det styrer de 3 knapper, hvilket apparat man styrer med fjernbetjeningen.

Jeg kan godt se mit svar lyder lidt rodet, men det er lidt efter hukommelsen.
Håber det er en hjælp.

Mvh. Jacob


Redigeret af Jamic - 11-Januar-2021 kl. 22:30
Til top
j8544 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2016
Status: Offline
Point: 172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér j8544 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2021 kl. 23:20
Husk, at trykke på knappen BD for at anvende optageren...
Til top
Lars Thygesen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 12-April-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Thygesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2021 kl. 11:05
mange tak! Det var lige det jeg manglede. Nu virker den fint 
Til top
j8544 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Januar-2016
Status: Offline
Point: 172
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér j8544 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Januar-2021 kl. 11:24
Det regnede jeg også med. Har lavet det stunt mere end én gang...
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu