recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Medier
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - problem med avspiling af blu-ray
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

problem med avspiling af blu-ray

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
king size Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-Februar-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér king size Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: problem med avspiling af blu-ray
    Sendt: 14-Januar-2021 kl. 12:57
Hej recorder har købt denne , ringenes herre fra amzon.de men avspilling ser helt forkert ud,min avspiller er en oppo 103 alle andre skiver jeg sætter på er der inge problemer, kan det være en fejl på skiven .

Redigeret af king size - 14-Januar-2021 kl. 13:33
Til top
jacobe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Februar-2006
Sted: Lund, Sverige
Status: Offline
Point: 1858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2021 kl. 17:13
Beskriv hvad det er der ser forkert ud??
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :)
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2021 kl. 17:41
Hvis det er UHD 4K udgaven du har købt, så kan jeg godt forstå det ser mærkeligt ud. Oppo 103 er kun FHD.

Redigeret af Munch - 14-Januar-2021 kl. 17:42
Til top
king size Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-Februar-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér king size Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2021 kl. 20:32
Hej Munch UHD er det 4k ULTRA HD står for, 
Til top
king size Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-Februar-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér king size Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2021 kl. 20:40
Hej Munch der en fejl på mit inlæg den oppo jeg har er 203 .
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Online
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2021 kl. 21:05
Oprindeligt skrevet af king size king size skrev:

Hej Munch der en fejl på mit inlæg den oppo jeg har er 203 .
Så skulle din Ultra High Definition (UHD) bluray sagtens kunne afspilles. Der kan selvfølgelig være fejl på skiven, det har jeg prøvet flere gange. Har du mulighed for at prøve på en anden maskine?
Til top
king size Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-Februar-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér king size Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2021 kl. 21:36
Hej igen nej , men når jeg avspiller liner det plamage man kan se hvad der er og lyden går fint igennem har forsøgt at opload men det mislykkes .
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2021 kl. 22:05
Har du prøvet et andet kabel? Bare for at udelukke den
Til top
king size Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-Februar-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 48
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér king size Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Januar-2021 kl. 22:13
Det må jeg lige prøve inde den sendes retur ellers tak for hjælpen Smile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu