recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Opsige Amazon Prime (Løst)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Opsige Amazon Prime (Løst)

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2021 kl. 12:22
Jeg har opsagt på denne adresse:

Venlig hilsen
KB
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2021 kl. 12:25
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Jeg har opsagt på denne adresse:


Men er det ikke kun Prime Video? Jeg taler om Amazon Prime.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2021 kl. 12:52
Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Det norske forbrugerråd har også været efter dem, fordi det er så besværligt.
Denne video forklarer hvordan det skulle være muligt: https://www.youtube.com/watch?v=GpEQ4OWNO4Y


Det handler om Prime Video, som slet ikke er svært at afmelde. Vi er flere der undrer os over, hvor det er det er gået galt for diverse forbrugerråd.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2021 kl. 12:55
Så blev det løst.

Jeg skrev til dem via applikationen, og fik svar under en halv time senere. De har afmeldt Prime for mig, og vil endda returnere £7.99 til mig.


Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2021 kl. 13:00
Har du haft “rigtig” Prime så du kunne tilgå det amerikanske udvalg af streaming?
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2021 kl. 13:45
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Har du haft “rigtig” Prime så du kunne tilgå det amerikanske udvalg af streaming?

Nej.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6622
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2021 kl. 13:49
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Jeg har opsagt på denne adresse:


Men er det ikke kun Prime Video? Jeg taler om Amazon Prime.

Jo. OK, jeg tænkte ikke lige på et det er to forskellige.
Venlig hilsen
KB
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2021 kl. 17:00
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Har du haft “rigtig” Prime så du kunne tilgå det amerikanske udvalg af streaming?


Nej.


Hvorfor så?
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2021 kl. 17:15
Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Fik en gratis måned før jul da jeg handlede gaver på amazon.co.uk. Det viste sig dog at ingen af varerne var berettiget til Prime. Tænker at det også skal afmeldes på den engelske side. 


OK, så det var den gratis forsendelse. Den gælder ikke for os. Jeg har prøvet gratis Prime hos både .com og .co.uk igennem årene, men vi får altså ikke gratis forsendelse hertil, selvom deres hjemmeside lokker med det.
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2319
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2021 kl. 17:29
Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Oprindeligt skrevet af kaizer kaizer skrev:

Oprindeligt skrevet af Naiera Naiera skrev:

Har du haft “rigtig” Prime så du kunne tilgå det amerikanske udvalg af streaming?


Nej.


Hvorfor så?

Jeg er ikke helt sikker på hvad du mener.

Jeg fik gratis adgang til Prime i en måned og fik derved også Prime video. Sidstnævnte havde jeg haft siden de åbnede for adgang, men var netop blevet “opsagt” da jeg ikke nåede at registrere mit nye Visa kort hos dem. Jeg svarede nej til dit spørgsmål da jeg har indtryk af at de har et andet også større udvalg i USA. 

Jeg var noget undrende over den manglende gratis forsendelse fra dem, da det var den primære grund til at få det. Siden de droppede deres free super saver delivery for ordrer over £25, handler jeg der kun til jul, og udelukkende for at få bøger på engelsk og enkelte film der er umulige at opdrive her hjemme.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu