recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Windows_kopiere udvalgte kolonner fra PDF
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Windows_kopiere udvalgte kolonner fra PDF

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Erik K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-November-2020
Status: Offline
Point: 263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2021 kl. 23:42
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Oprindeligt skrevet af Erik K Erik K skrev:

Fisher65

... eller har du fået installeret en Mac-version på din Win-PC
Man bør afholde sig for at udtale sig om ting, når man åbenlyst har så lille en viden omkring dem.

Det er ikke for at nedgøre nogen, men man har aldrig tidligere, ved en fejl, kunne installere en MacOS udgave af et program på et Windows operativsystem og indtil videre er dette stadig gældende.

Hvorfor blive personlig ?

Nej, det er heller aldrig lykkedes for mig, så den bemærkning skulle jeg nok have undladt.

Men det er da godt, at du er så klog, at du tilsyneladende har så stor viden om det, at kan gøre mig opmærksom på min fejl.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2021 kl. 02:01
Oprindeligt skrevet af Erik K Erik K skrev:

Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Oprindeligt skrevet af Erik K Erik K skrev:

Fisher65

... eller har du fået installeret en Mac-version på din Win-PC
Man bør afholde sig for at udtale sig om ting, når man åbenlyst har så lille en viden omkring dem.

Det er ikke for at nedgøre nogen, men man har aldrig tidligere, ved en fejl, kunne installere en MacOS udgave af et program på et Windows operativsystem og indtil videre er dette stadig gældende.
Hvorfor blive personlig ?

Nej, det er heller aldrig lykkedes for mig, så den bemærkning skulle jeg nok have undladt.

Men det er da godt, at du er så klog, at du tilsyneladende har så stor viden om det, at kan gøre mig opmærksom på min fejl.
Det er absolut ikke for at være personlig, men tænk hvis der var nogen som fandt denne tråd og ikke kunne vurdere om fejlen bestod i om de havde installeret en Mac version af programmet på deres Windows? Shocked
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Erik K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-November-2020
Status: Offline
Point: 263
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Erik K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2021 kl. 22:28
Det er da helt bestem i orden, at gøre opmærksom på en fejl, men du havde jo kunnet nøjes med den ene af dine sætninger
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

man har aldrig tidligere, ved en fejl, kunne installere en MacOS udgave af et program på et Windows operativsystem og indtil videre er dette stadig gældende.

De der læser tråden skal jo heller ikke gerne få opfattelsen af, at det ikke er at nedgøre nogen, når du skriver:

"Man bør afholde sig for at udtale sig om ting, når man åbenlyst har så lille en viden omkring dem."

Men det kan du sikkert ikke se - for du vil helt sikkert aldrig komme til at skrive noget forkert.

Jeg slutter her, for ikke at spolere tråden yderligere.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu