recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - viaplay: Trailer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

viaplay: Trailer

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Fidoble Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fidoble Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: viaplay: Trailer
    Sendt: 20-Januar-2021 kl. 11:52
Er der andre end mig med et vialay abonnement der ikke kan se trailere?

Jeg bruger viaplay gennem Nvidia Shield (Android TV) og stort set hver gang jeg vil se en trailer, kommer den op og siger at det ikke kan vises i øjeblikket?
Til top
digitalt.tv Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-November-2005
Status: Offline
Point: 717
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér digitalt.tv Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Januar-2021 kl. 16:20
Samme oplevelse her, så det er generelt problem.

Redigeret af digitalt.tv - 20-Januar-2021 kl. 16:20
Til top
Fidoble Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Fidoble Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2021 kl. 11:32
Kunne jeg ikke opfordre alle med problemet til at kontakte viaplay kundeservice og oplyse dem om at der er et problem. Indtil videre har de kun hørt det fra mig og så kan det være svært at få det igennem, for så er det jo desværre kun et enkeltstående tilfælde.

På forhånd tak...
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu