recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dyson
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dyson

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2021 kl. 16:55
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Det er den kraftigste stick støvsuger på markedet. Jeg fatter dog ikke at nogen gider gå og bære på en tung motordel når de støvsuger. Tag dog skridtet til en robotstøvsuger, en Xiamo me roborock f.eks., der støvsuger lige så godt som en alm kraftig støvsuger, men er meget lydsvag.
Det må da være robotten og konen som klarer støvsugningen hjemme hos jer, for man bruger da en støvsuger til andet end gulvene. Wink

Jeg vil gerne se en spiderman robotstøvsuger, som kan svinge sig fra hjørne til hjørne og fjerne spindelvæv og lige klare sofa med hynder osv. LOL
Ja jeg klarer robotten og konen resten LOL
Vi har selvfølgelig stadigvæk vores gamle Miele støvsuger til møbler og spindelvæv. Og så en kraftig håndstøvsuger til bilen og krummerne.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2021 kl. 17:18
Spindelvæv i hjørner klares med en fisterkost......


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Januar-2021 kl. 22:09
jeg syntes du skulle tá et kig på denne https://www.pricerunner.dk/pl/19-5156224/Stoevsugere/Xiaomi-Dreame-V10-Sammenlign-Priser
Jeg har den selv og kan varmt anbefale den.
Til top
Rolias Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 31-Juli-2008
Sted: København V
Status: Offline
Point: 468
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolias Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2021 kl. 00:09
Jeg har længe haft kig på Dyson V11, men prisen har afholdt mig fra at købe den. Jeg stødte på Xiaomi Dreame V11. Jeg så dem testet op mod hinanden og der vandt Dreame. Jeg endte dog med at bestille en Dreame T20 for ca. 2.200,-, og den burde ankomme om et par uger.
LG OLED55B6V | Marantz 5012 | SONY UBPX-700 | 2 x Dali Oberon 7, 1 x Dali Oberon Vokal, 2 x Dali Oberon OnWall, 2 x Cambridge Audio Minx Min 12, Jamo Sub 210
Til top
LofterPalle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Marts-2020
Status: Offline
Point: 399
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LofterPalle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2021 kl. 08:18
Er den kraftig nok?

Så må di endelig dele din erfaringer med den du har valgt.


Redigeret af LofterPalle - 22-Januar-2021 kl. 08:22
Til top
keldp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 712
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér keldp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2021 kl. 09:58
Oprindeligt skrevet af Pony65 Pony65 skrev:

Hej LofterPalle

Jeg har en V10 som ikke bruges ret meget, desværre.

Ikke fordi den fejler noget, men fordi jeg ikke rigtig kan bruge den ordenligt. (sidder i kørestol)

Hvis du vil prøve den så må du gerne det, den er i Silkeborg

MVH.
Peter
Er den til salg ?
Tv: LG 65" B1 Receiver: Marantz sr 7011
CD Afspiller : YAMAHA CDX-890
BLU-RAY : Panasonic DMR-UBC80    Højtalere
Front : Dali, Mentor 5
Center: Dali Suite C 0.8
Bag:Dali Suite Rear.
Sub: Dali S 12.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2021 kl. 10:21
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Spindelvæv i hjørner klares med en fisterkost......
Ikke hvis det er så slemt at kosten sidder fast LOL

Så må den modificerede støvsuger/busk-rydder frem... Thumbs Up
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
bphhm Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Marts-2006
Status: Online
Point: 1140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bphhm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2021 kl. 09:38
Jeg købte en Dyson V11 i Elgiganten til 4000 kr. lige efter jul og er meget glad for den. Den suger rigtig godt selv på langhårede gulvtæpper og larmer mindre end jeg havde frygtet. Et godt køb.

Men for mig er det ikke en støvsuger til hele huset. Det er til de lejligheder hvor man hurtigt skal have fat i støvsugeren og tage et mindre areal så den hænger klar og fuldt opladet i bryggerset. Eller hvis f.eks. bilen skal støvsuges. Altså til de situationer hvor man har brug for fleksibilitet og ikke gider bøvle med ledning og lange slanger. Den skal dog tømmes ret ofte.

Dyson'en er lidt dårlig rent ergonomisk til at støvsuge store arealer fordi vægten ligger i "håndtaget" og vil belaste håndleddet. Her er en normal støvsuger langt bedre med større hoved og større kapacitet.

Men alt i alt er vi glade for den og den har min klare anbefaling. Konen fik endda en V11 ekstra i julegave til 5.000 kr, men da vi så første juledag så en V11 til 4.000 kr. uden "ekstra" så snuppede vi den. Problemet er så blot vi ikke kan returnere V11 ekstra'en fordi Elgiganten har lukket.

Vi har iøvrigt også en robot støvsuger som egentlig fungerer ok, men der er mange fysiske begrænsninger der gør at det ikke kan være den eneste støvsuger. Så den bruger vi aldrig. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu