recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Får 403 fejl på NAD webside
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Får 403 fejl på NAD webside

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Får 403 fejl på NAD webside
    Sendt: 22-Januar-2021 kl. 10:02
Hej

Forsøger at tilgå NADs webside men får en 403 fejl - forbidden

Jeg får samme fejl via både chrome og safari fra min iMac. Bruger ikke VPN eller noget andet.

Kan godt tilgå websiden via min iPad som er på samme netværk via wifi - iMac er kablet.




Redigeret af DanishCanadian - 22-Januar-2021 kl. 10:04
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Online
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2021 kl. 10:08
Toppen siger det er noget avs forum, ikke NAD's hjemmeside.
Kan du poste link til det du forsøger at tilgå? Smile
Mvh. JørgenT
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2021 kl. 10:23
Jeg kan godt tilgå nadelectronics.com
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2588
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2021 kl. 10:27
No problemos (Safari) / MacBook
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2021 kl. 10:34
Tak for input. Sgu da underligt. Kobler jeg min iMac på nettet via wifi kan jeg fint komme på men ikke kablet?
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2021 kl. 10:36
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Toppen siger det er noget avs forum, ikke NAD's hjemmeside.
Kan du poste link til det du forsøger at tilgå? Smile

Linket står øverst i skærmbilledet. AVs forum er bare en anden fane jeg har åben. Men det er nadelectronics.com


Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2021 kl. 10:40
Det er dette system, som blokerer din adgang: https://www.wordfence.com

Måske fordi den IP, som du forbinder fra, er i deres register. Det kan der være mange grunde til, den mest sandsynlige er nok, at IP'en er identificeret som en kilde til spam. Hvis du forbinder via en boligforening eller lignende, så kan det være andre på netværket, som har problemer. Malware på PC, der udsender spam osv.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Januar-2021 kl. 11:07
Det er min egen linje som ikke deles med andre og hvorfor kan jeg komme på via wifi men ikke kabel. Har iøvrigt skrevet til firmaet via deres rapporteringsknap.
Til top
Supergris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-December-2006
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Supergris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2021 kl. 03:42
Jeg oplever Tapeconnections hjemmeside er nedtonet, og jeg kan ikke klikke på noget, hvis jeg tilgår den med Chrome fra min stationære PC, der er tilsluttet nettet med fiber via kabel; har set det på én anden hjemmeside, men kan ikke huske hvilken.
Bruger jeg Edge, er der ingen problemer:


En, der kan løse gåden, for mit vedkommende?




Redigeret af Supergris - 24-Januar-2021 kl. 03:56
Min hjemmebio:
Sony HW65ES, GrandView 112" lærred, Vincent LS-310 fronter, Vincent LS-112 sub, Vincent LS-206 center, B&W Solid surround, Sony DA5400ES, Primare A 30.5, Nvidia Shield TV.







Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4933
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Januar-2021 kl. 13:23
Oprindeligt skrevet af Supergris Supergris skrev:

Jeg oplever Tapeconnections hjemmeside er nedtonet, og jeg kan ikke klikke på noget, hvis jeg tilgår den med Chrome fra min stationære PC, der er tilsluttet nettet med fiber via kabel; har set det på én anden hjemmeside, men kan ikke huske hvilken.
Bruger jeg Edge, er der ingen problemer:


En, der kan løse gåden, for mit vedkommende?
Kan det ikke tænkes at du har en form for adblock/popup/script blocker slået til, så du aldrig ser deres cookie besked/valg? Embarrassed
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu