recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Supermarkeder med Mobilepay?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Supermarkeder med Mobilepay?

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
TBC1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Februar-2009
Status: Offline
Point: 1970
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér TBC1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2021 kl. 01:29
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Jeg har været så uheldig/dum at tabe mit Visa/Dankort
Der går op til to uger, før jeg får det nye
Ifølge internettet accepterer Fakta mobilepay
Men det gør de ikke (jeg spurgte i butikken)
Hvilke supermarkeder accepterer mobilepay?

Rema 1000 accepterer det som betaling direkte ved kassen.

Fakta (Fakta Q, alle versioner af Brugsen, CoopMad*, Kvickly og Irma) accepterer ikke betaling med Mobile Pay direkte i kassen, men accepterer alle betaling med mobilepay via deres Coop App(!)  - Den app ( https://www.coopmedlem.dk/app/ ) skal du så have installeret på din telefon ud over Mobile Pay og det er i Coop Appen at du vælger at betale med Mobile Pay (eller alternativt bare direkte i Coop Appen fra et i appen tilknyttet kreditkort). Det er også den app der giver dig den fordel at du selv kan scanne varerne direkte på din telefon i butikken og springe kasse-køen over - Du betaler simpelthen ved at scanne en QR kode kort før kasseområdet (den hedder "betal her") og så går du simpelt bare igennem kassen uden om køen med dine varer, mens kassedamen i sin kasse kan se at du lige har betalt selv om hun er i gang med at betjene andre kunder.

Hurtigste løsning er at "låne" et andet kreditkort i husstanden og tilknytte det kort Mobile Pay (evt. også direkte i Coop App, så sparer du også at skulle bruge Mobile Pay) mens du venter på dit nye kreditkort. Det er uhyre sjældent at der ikke er mere end 1 kreditkort i en husstand anno 2021. Der kan som andre allerede har nævnt også tilknyttes op til 10 kreditkort eller bankkontoer til Mobile Pay samtidigt ...Så det burde altså kunne løses ret hurtigt, om ikke andet med en hustru, kærestes eller betroet vens kort til låns i perioden i Mobile Pay, men du burde altså også kunne tilknytte f.eks. din Nem-Konto direkte til betaling i MobilePay appen uden om brugen af et kreditkort: https://www.mobilepay.dk/privat/tilknyt-konto 

*Coop Mad accepterer betaling direkte "i kassen"

Redigeret af TBC1 - 25-Januar-2021 kl. 01:35
PC:7800X3D,RTX4090 GB-Gaming OC,32GB DDR5@6K-CL30,LG CX
Stue:JVC N7,StudioTek 130,Denon AVR4308,Bladelius Ymer,B&W 803D,SVS PB16-Ultra,DMR-UBC80,Shield 2019
Sovevær.:KD-65AF8,HTP-075,ATV4K
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu