recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - BeoVision 11-46
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

BeoVision 11-46

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Tb79 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 24-Januar-2021
Sted: Tølløse
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Tb79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: BeoVision 11-46
    Sendt: 24-Januar-2021 kl. 21:26
hej håber nogle kan hjælpe mig? Jeg har et BeoVision 11-46, og fik forståelsen af at det var et smart TV? Nu efter at have opsat det til internettet, er der 2 funktioner der virker: net radio og genvejen YouTube, så langt så godt....... men jeg kan se der er noget der hedder webmedia, jeg har accepteret betingelserne i denne ved at trykke grøn knap på beoremoten, men så er der sort skærm, og intet sker..... har spurgt hos en forhandler, der fortæller at bv 11 ikke er et smart TV med apps!!! Er dette korrekt? Hvad er webmedia? Og er der apps til et bv11, hvilke er der så? Og kan nogle evt. fortælle mig hvad der kan være galt. Der er fuld styrke på nettet, når jeg ser under signalstyrke, og der står tilsluttet under netværk. 
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4434
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2021 kl. 04:45
Det er korrekt, at BeoVision 11 blev markedsført som et Smart TV. I samme periode gik B&O sammen med nogle andre producenter om en såkaldte Smart TV Alliance med henblik på at finde fælles fodslag. Det blev ikke til noget konkret og generelt er der ikke meget smart over TV'et.

Der er i BeoVision 11 plads til Apple TV-boksen og den synes jeg er en investering værd hvis du vil gøre dig nogen forhåbning om at streame video på TV'et. Forskellen mellem de indbyggede funktioner i B&O TV'et og Apple TV er som nat og dag.
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2021 kl. 20:22
Det er helt korrekt at BV11 ikke er et smart tv på den måde som man forventer et smart tv skal være. Webmedia fungere på den måde, at du kan gå på internettet og se mails, nyheder eller hvad man nu lige har løst til, altså bruge webmedia præcis på samme måde som en webbrowser, dog skal ikke regne med at kunne se videoer (f.eks YouTube) via webmedia.

Så hvis du skal gerne vil have webbrowser og apps vist på dit BV11, vil jeg anbefale dig at anskaffe et Apple tv og få det lavet sådan at du kan styre dit apple tv med din B&O fjernbetjening, dette kræver dog at du har et PUC kabel, men dette kan skaffes hos din lokale B&O forhandler til ca 149kr.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu