recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 32” TV til soveværelset
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

32” TV til soveværelset

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: 32” TV til soveværelset
    Sendt: 26-Januar-2021 kl. 15:50
min svoger og svigerinde har spurgt mig hvilket mærke eller hvilket specifikt TV man skal kigge efter hvis man gerne vil have et 32” TV i soveværelset, hvad siger i herinde ?

På forhånd tak



De går lidt op i design :)




Redigeret af forzajuve - 26-Januar-2021 kl. 15:52
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1594
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2021 kl. 17:11
Jeg bestilte 1 i sidste uge. Der var den nede i 3500,-  Lur mig, om den ikke kommer derned igen. 
Til top
forzajuve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Juni-2007
Sted: Jyllinge
Status: Offline
Point: 6388
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér forzajuve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Januar-2021 kl. 17:14
jeg fik lige af vide at de gerne ville have det på et vægophæng der kunne drejes altså på sådan en arm og så er det lidt fjollet med The frame
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu