recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Erfaringer med Powers returpolitik
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Erfaringer med Powers returpolitik

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
BlueFox Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-December-2015
Sted: København
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlueFox Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Januar-2021 kl. 03:46

Ikke som sådan returnering efter fortrudt køb, men jeg har i øjeblikket en krig med dem om en Samsung SSD, der stod af på tredjedagen efter montering i et stationært kabinet.
Her under Lockdovn kontaktede jeg deres ”Kundeservice” og spurgte hvad jeg skulle gøre. Jeg skulle bare sende den ind til dem vedlagt en seddel om hvad der var galt og jeg fik en retur label.

Efterfølgende kan de ikke finde pakken og prøvede at spise mig af med at den ikke var modtaget endnu (i modsætning til hvad GLS skriver).
Problemet var at jeg ikke fik at vide, at jeg skulle oprette en reklamationssag under MyPower (som man jo ikke behøver at være medlem af!). Nu kan de ikke matche min indsendte pakke med min reklamationssag!

Jeg har kun købt én SSD ved Power og jeg har kun indsendt én til Power, men selvom jeg fik beskeden om at teknikeren nu er gået i gang med at reparerer min vare, så kan de stadig ikke finde den 😉
Tjek dette link og klik på Anmeldelser, min anmeldelse står der så fint! (Milux)

https://www.power.dk/computer-e-tablets/datakomponenter/interne-harddiske/samsung-860-evo-sata-ssd-1tb/p-1053247/

Min konklusion: Hvis du vil købe noget der måske skal returneres, så vent til butikkerne igen er åben, så du kan få en kvittering på at du har afleveret varen retur. Ellers ’bliver den væk’.

mvh
MichaelS
Recordere.dk medlem siden 11-Marts-2004 kl. 22:33
Til top
johnny57 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-November-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 952
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér johnny57 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2021 kl. 16:54
Jeg har et lignende problem, har et abo hos Telia hvor HBO er Gratis. Så de nægter at sælge mig noget uden at jeg opretter et nyt(dyrere) abn. og det vil jeg ikke, så jeg skal også købe ved en af de nævnte.
Alternativt hælder jeg til telmore hvor man kan få alle streamingstjenesterne i et abo. til en meget rimelig pris.
Med venlig Hilsen

Johnny
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2021 kl. 15:52
Igen, tak alle sammen for svar! 💪

Oprindeligt skrevet af johnny57 johnny57 skrev:

Jeg har et lignende problem, har et abo hos Telia hvor HBO er Gratis. Så de nægter at sælge mig noget uden at jeg opretter et nyt(dyrere) abn. og det vil jeg ikke, så jeg skal også købe ved en af de nævnte.
Alternativt hælder jeg til telmore hvor man kan få alle streamingstjenesterne i et abo. til en meget rimelig pris.

Og hold kæft, hvor er det sjovt Johnny57! LOL Så kan de lade være med at lave sådan nogle tilbud, som de kun har tænkt sig at honorere et par år. 

Det får mig til at tænke på den der tankstationskæde (var det Q8, Circle K eller Statoil?), der reklamerede med, at en pølse med brød hos dem ville koste 10kr. for altid. Altid - det er satme længe!

Stick it to the man! 🖕LOL

Jeg er måske ude i 3, hvis jeg ikke bliver hos Telia, de har nogle ret fornuftige priser på familie-abonnement. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu