recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilken service bruger i til musik streaming
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvilken service bruger i til musik streaming

 Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2021 kl. 21:36
Det er mere prisen er langt højere end i andre lande. 
Til top
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2021 kl. 08:18
Spotify. Synes det dyrt.

Overvejer at købe 2 konti på ebay istedet.
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
Rolf Lemmike Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Maj-2007
Status: Offline
Point: 1054
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rolf Lemmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2021 kl. 08:54
Oprindeligt skrevet af DanielPT DanielPT skrev:

Spotify. Synes det dyrt.

Overvejer at købe 2 konti på ebay istedet.

Lad være med det, det er sandsynligvis hackede accounts, og du har ingen garanti for hvor længe de er aktive.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2021 kl. 10:25
Jeg har d.d. valgt ikke at forlænge mit Qobuz abonnement. Et af showstopperne for mig for flere af musik streaming platformene er at de har rigtig skidt Apple CarPlay implementering. Det har desværre også gjort sig gældende for Qobuzs vedkommende. Droppede også Tidal pga. dette. 

Har to gange været i dialog med Qobuz og var i første omgang stillet i udsigt at problemerne var løst i april. Så kom meldingen om at det blev i maj. Well maj er snart slut og der er intet sket endnu. Vender måske tilbage hvis de får styr på det. 

Så er tilbage hos Appel Music. Fatter ikke rigtig at prioriterer CarPlay integration højere - suk!
Til top
Xstatic Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 31-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 166
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Xstatic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2021 kl. 10:30
Oprindeligt skrevet af DanishCanadian DanishCanadian skrev:

Jeg har d.d. valgt ikke at forlænge mit Qobuz abonnement. Et af showstopperne for mig for flere af musik streaming platformene er at de har rigtig skidt Apple CarPlay implementering. Det har desværre også gjort sig gældende for Qobuzs vedkommende. Droppede også Tidal pga. dette. 

Har to gange været i dialog med Qobuz og var i første omgang stillet i udsigt at problemerne var løst i april. Så kom meldingen om at det blev i maj. Well maj er snart slut og der er intet sket endnu. Vender måske tilbage hvis de får styr på det. 

Så er tilbage hos Appel Music. Fatter ikke rigtig at prioriterer CarPlay integration højere - suk!

helt enig. Men nu er der jo håb når Apple music i næste måned giver os lossless kvalitet!
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2021 kl. 10:48
Oprindeligt skrevet af Xstatic Xstatic skrev:

Oprindeligt skrevet af DanishCanadian DanishCanadian skrev:

Jeg har d.d. valgt ikke at forlænge mit Qobuz abonnement. Et af showstopperne for mig for flere af musik streaming platformene er at de har rigtig skidt Apple CarPlay implementering. Det har desværre også gjort sig gældende for Qobuzs vedkommende. Droppede også Tidal pga. dette. 

Har to gange været i dialog med Qobuz og var i første omgang stillet i udsigt at problemerne var løst i april. Så kom meldingen om at det blev i maj. Well maj er snart slut og der er intet sket endnu. Vender måske tilbage hvis de får styr på det. 

Så er tilbage hos Appel Music. Fatter ikke rigtig at prioriterer CarPlay integration højere - suk!

helt enig. Men nu er der jo håb når Apple music i næste måned giver os lossless kvalitet!

Jep. Men mangler lige at se Apple Music som valgmulighed via Bluesound appen. Håber det sker Smile
Til top
mskp Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 26-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 169
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mskp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2021 kl. 16:36
Også ærgerligt at Qobuz ikke har en app til Android TV. Ville gerne have den til Nvidia Shield. Så jeg dropper dem nok også når mit prøve abonnement udløber. Ellers god kvalitet, synes jeg. 
Morten
__________________

LG OLED77CX
Denon AVC-X8500H
Monitor Audio Silver 500/300/C350
SVS SB-4000
Panasonic DP-UB9000
Nvidia Shield TV (2019)
Sony UBP-X700
Apple TV 4K
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2021 kl. 17:05
Qobuz har lige skrevet til mig at deres næste app version hvor CarPlay problemerne skulle være rettet er forsinket til en gang i juni. Først var det april, så maj og nu juni. Vil se det før jeg tror det.
Til top
JAD Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 27-Maj-2021
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JAD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2021 kl. 15:11
Prøvede at opdatere mit kort i Tidal via vpn til Tyrkiet, men det virker ikke mere desværre. Kan det være pga NemID godkendelse evt? Og nogen har en ide om hvad kan gøre i stedet.
Til top
Naiera Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 15-August-2004
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 12219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Naiera Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2021 kl. 16:42
Den ville gerne tage imod mit Visa for et par uger siden. Den havde af en eller anden grund set sig sur på kortet og skrottet mit abonnement, men den ville altså gerne tage imod det da jeg prøvede igen.
Til top
JAD Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 27-Maj-2021
Sted: Roskilde
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JAD Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Maj-2021 kl. 16:43
ok, mærkeligt jeg har prøvet 3 kort nu, alle bliver afvist. Prøvede med en anden konto via Argentina, det var det samme.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 567
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu