recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fiberboks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fiberboks

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
BJEPSEN.COM Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2011
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BJEPSEN.COM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fiberboks
    Sendt: 02-Februar-2021 kl. 00:36
Hej alle

Er der en der kan fortælle hvad det er for et symbol der lyser grøn syntes ikke jeg kan finde noget på google

Icotera 

Model: i5801-01


BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2021 kl. 05:55
Det betyder at der er signal fra fiberen

Men da du ikke hat lys i globus, betyder det at du ikke får tildelt en ip adresse.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
BJEPSEN.COM Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2011
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BJEPSEN.COM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2021 kl. 17:48
Tak for svar

så fik jeg det på plads

lille bonus har fundet ud af at port 2 er aktiv og har 500/500 forbindelse men kun på 1 computer men vis jeg slukker den er der intet der virker og skal ind i indstillinger og sætte en ny forbindelse op hver gang 
jeg fat I Fibia i går efter at have ventet hele dagen 3-4 timer i tlf og nu sender de en router til mig og så må vi se om jeg kan lave noget netværk med her hjemme

er godt nok træt af at man ikke kan få fat på dem  uden at man skal vente hele dagen

MVH 
Brian Jepsen

BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu