recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bang & Olufsen
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Beolab 4 pc, stadig aktuel?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Beolab 4 pc, stadig aktuel?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JaAndersen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-November-2009
Status: Offline
Point: 802
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JaAndersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Beolab 4 pc, stadig aktuel?
    Sendt: 02-Februar-2021 kl. 08:26
Har forelsket mig lidt i et sæt Beolab 4 PC Embarrassed

Men da de er "ret gamle", er det så tåbeligt at lægge 2000kr for et brugt sæt Confused

Tænker at der må da være sket en del på markedet siden de her kom frem?

Skal "bare" bruges til lidt hyggelyd fra PC'en - men spørgsmålet er om det er noget gammelt "skrammel" eller stadig aktuel ift fx Argon Audio Alto 4 Active (samme pris, bare nye)

https://www.hifiklubben.dk/argon-audio-alto-4-active-traadloes-hoejtaler-med-bluetooth/argaltoa4bk/

Det skal IKKE være en direkte sammenligning med ovenstående - de er blot som et eksempel på hvad ma kan få "nu om dage" for 2000 kr Clap
Til top
BJEPSEN.COM Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 30-Juli-2011
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BJEPSEN.COM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2021 kl. 17:55
Hej

Jeg har BL 4 og syntes de står godt sammen med min iMac og de lyder rigtig godt men jeg er på udkig efter lidt bas så jeg kan kun anbefale at du kigge efter subwoofer samtidig

jeg har en BL 11 i stuen som jeg koblede til BL4 og det kan jeg kun anbefale men det er smag og behag jeg kan godt lide det men det er ikke billig 

håber du finder noget der passer dig

MVH 
Brian Jepsen

BeoVision 12-65 NG, BeoSystem 4, BL-11, BL-6000, BL-4, ATV-4, Synology DS216-Play, Panasonic DMR-BCT84, WAOO 4K TV-Boks
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu