recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sony TV/ LG Afspiller CEC
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sony TV/ LG Afspiller CEC

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2021 kl. 09:53
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Bare utroligt at der sælges maskiner uden link funktion i dag.

Den har det, både i følge anmeldere og manualen.
Det virker bare ikke pisse godt.

Klaus (der med din Beo4/Lintronic løsning ikke behøver HDMI-CEC for at styre det hele med en enkelt fjernbetjening).
Simplink er nævnt i specs, men ikke i manualen. Jeg har heldigvis en god gammel harmony one, som styrer hjemmebioen til perfektion.




Redigeret af Munch - 03-Februar-2021 kl. 09:55
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2021 kl. 19:58
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Simplink er nævnt i specs, men ikke i manualen.


Sært, der stod noget om det i den manual jeg fandt.


Klaus

Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2021 kl. 05:55
Apropos UHD Blu-ray-afspillere. Producenterne virker ikke særligt interesserede i dem længere. Ingen større producenter lancerede nye UHD Blu-rayafspillere i 2020. Det var samme situationen på CES 2021, så der kommer nok heller ikke meget nyt her i 2021. Konkret for LG, så har de ikke lanceret nye afspillere i flere år nu og på CES 2021 sagde de, at der ikke er noget konkret nyt på planen. De fastholder dog, at de ikke har droppet UHD Blu-ray.

Jeg husker tydeligt dengang messer som CES og IFA flød over med disc-afspillere.
Til top
Ninjaræven Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 04-Februar-2021
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 3
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ninjaræven Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2021 kl. 12:16
Nu ved jeg ikke hvad budgettet er, men anbefaler gerne disse modeller fra Panasonic: 

Panasonic DP-UB820 4K UHD Blu-ray el. Panasonic DP-UB9000 High end 4K UHD til henholdsvis 3949,- og 8949,-

Har dem begge og er yderst tilfreds med dem (de slukker fint med resten af anlægget/TV'et og man kan nemt fjernstyre dem med en remote).

KC
Til top
McNeil Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Marts-2011
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNeil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2021 kl. 15:53
Oprindeligt skrevet af Ninjaræven Ninjaræven skrev:

Nu ved jeg ikke hvad budgettet er, men anbefaler gerne disse modeller fra Panasonic: 

Panasonic DP-UB820 4K UHD Blu-ray el. Panasonic DP-UB9000 High end 4K UHD til henholdsvis 3949,- og 8949,-

Har dem begge og er yderst tilfreds med dem (de slukker fint med resten af anlægget/TV'et og man kan nemt fjernstyre dem med en remote).

KC

Budgettet (hvis det kommer dertil) så ligger det på omkring de 3000. Så har kigget lidt på Sonys UBP-x800.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu