recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - google Family Link
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

google Family Link

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: google Family Link
    Sendt: 04-Februar-2021 kl. 08:37
Jeg har en 9-årig der lige har fået sin første mobil.

Han har fået den med sin egen email adresse, hvor der så er forældreadminisrtration inde over.

Det er ved at drive mig til vanvid.

Der er en masse apps han ikke kan hente og jeg skal hele tiden blandes ind i det og give tilladelser.

Jeg har 2 mulige lløsninger

Jeg har forsøgt at administrere det via en browser, da jeg absolut ikke gider at administrationen skal være appbaseret. Jeg vil egentligt gerne have han mere eller mindre kan gøre hvad der passer ham og så kan vi tage den på gammeldags vis, hvor vi snakker om hvad han må og ikke må. Jeg ved dog ikke om det kan lade sig gøre med en mailadresse, hvor hans alder er oplyst til 9 år.

Alternativt en ny mailadresse hvor vi oplyser han er over 18, men det virker bar urtroligt åndsvagt at google ikke kan lade os være forældre som det passer os
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2021 kl. 09:24
Ja det kan man godt. inde i family link appen, under barnet. Trykker du på administrer indstillinger/administration i google play. der kan du sætte begrænsningerne ned eller væk
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2021 kl. 09:26
Gå efter den sidste løsning.
Jeg har været samme tur igennem med mine to børn (10 & 12år), og det giver simpelthen alt for mange problemmer med den aldergrænse.
Jeg har sørget/forsøgt at opdrage dem til, hvad de må og ikke må, og indtil viderer er det gået meget godt.
Mvh Jesper
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu