recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > OLED TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Optage tv på harddisk
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Optage tv på harddisk

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
skalbjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skalbjerg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Optage tv på harddisk
    Sendt: 10-Februar-2021 kl. 09:40
Hej, håber på hjælp.
Jeg har et Panasonic 65 Oled GZ 960 og har tilsluttet en Toshiba 1TB harddisk. Jeg har fulgt de anvisninger der er om formatering mm. Jeg går ind i TV guiden og vælger de programmer jeg vil optage.
Men når jeg skal se optagelserne står der bare : Der er ingen filer til afspilning. Har prøvet flere gange men den gemmer ikke noget på harddisken.
Er der nogen der kan fortælle mig hvad jeg gør  forkert? Kan man optage på SSD disk?
Skalbjerg
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2021 kl. 09:58
Har et Panasonic 65 GZ2000, så samne årgang som dit. Jeg bruger en WD 1 TB harddisk ikke SSD, og den fungerer. Den har været i brug på 3 Panasonic TV nu, og fungerer bare som den skal.

Og du har tilsluttet den til USB optagestikket?


Redigeret af Munch - 10-Februar-2021 kl. 10:00
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2021 kl. 10:09

Hej.

Jeg ville prøve med en anden USB Harddisk.

Hilsen Carsten.




Redigeret af csell - 10-Februar-2021 kl. 10:09
Til top
skalbjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skalbjerg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2021 kl. 10:10
Ja den er koblet til USB lige under HDMI 2
Det har også virket en gang.
Skal jeg eventuelt gendanne fabriksindstillingerne?
Skalbjerg
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2021 kl. 10:21
Prøv i første omgang at hive strømstikket ud af stikkontakten i 2 min.
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2021 kl. 10:21
Hvis ikke der er nogle optagelser du gerne vil gemme på harddisken vil jeg foreslå, at du formaterer den igen i TV'et. Det plejer at hjælpe.

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
skalbjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skalbjerg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2021 kl. 10:23
Tak for jeres hjælp.
Skalbjerg
Til top
skalbjerg Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 140
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skalbjerg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2021 kl. 10:43
Klappe Det virker igen. Hev strømstikket ud i et par min. Underligt
Skalbjerg
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2021 kl. 10:56
Oprindeligt skrevet af skalbjerg skalbjerg skrev:

Klappe Det virker igen. Hev strømstikket ud i et par min. Underligt
Det tænkte jeg nok, bruger det selv når der opstår et problem med at optage eller hvis TV’et ikke tænder korrekt. 
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu