recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Apple TV4 hjælp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Apple TV4 hjælp

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2322
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Apple TV4 hjælp
    Sendt: 16-Februar-2021 kl. 21:11
Hej alle

Jeg har et Apple TV som har virket fint, men efter en flytning så blinker den bare hvid konstant. Har læst at det er i forbindelse med en opdatering. Har prøvet at google diverse guides til hvordan man nulstiller den uden at kunne bruge menuerne, men forgæves. 

Er der nogen her som har prøvet det før? 

Pft.
Casper
Mvh.

Casper
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2021 kl. 21:30
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Status: Offline
Point: 2322
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Februar-2021 kl. 22:33
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:



Ja det gjorde - eller jeg endte med at downloade Tenorshare software. Det forklarede rækkefølgen jeg skulle trykke og så kunne iTunes gendanne. Så alt godt, tak! :-)


Redigeret af Kief - 17-Februar-2021 kl. 22:34
Mvh.

Casper
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu