recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer harddisk optager
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxer harddisk optager

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Boxerguy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Februar-2021
Sted: Syddanmark
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boxerguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Boxer harddisk optager
    Sendt: 17-Februar-2021 kl. 22:40
Jeg har brugt Boxer i mange år og vil gerne have skiftet min harddiskrecorder med noget mere moderne - hvis muligt. Jeg bruger stort set kun at modtage TV via antenne med min Humax samt at optage.

Min kommende HDD-recorder skal kunne - lige som den jeg har nu - følgende:

- optage 4 programmer på en gang (f.eks. 2 kodede og 2 ikke kodede).
- spole tilbage i den udsendelse du ser her og nu,
- kunne optage programmer en uge frem i tiden, både som enkeltudsendelse og som serie.

Nogen forslag til hvad jeg skal kikke efter (som er Boxer compatibel)?
Mvh
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2021 kl. 07:36
VU+ Duo 4K SE kan alt det du søger og langt mere til. Kræver en ekstern harddisk til at optage på: https://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/200898047_-duo-4k-se-1x-dvb-t2-dual-tuner-vu.html
Et alternativ kunne være

Dreambox DM920 ultraHD: https://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/5883778_-dm920-uhd-4k-1x-dvb-c-t2-dream-multimedia.html


Flemming


Redigeret af fltk - 18-Februar-2021 kl. 07:50
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Februar-2021 kl. 11:21
Oprindeligt skrevet af Boxerguy Boxerguy skrev:

  Nogen forslag til hvad jeg skal kikke efter (som er Boxer compatibel)?

Hej.

Det du skal kigge efter er en Boks med plads til TO dobbelte DVB-T2/C tunere, for 4 samtidige kanaler.
En eller to CI moduler. Alt efter hvor mange kanaler du vil kunne afkode i realtime?
Den firmware (Image) der passer dig bedst, og som opfylder dine krav. Det er IKKE alle der vil gøre det.
De rigtige Boxer TV kort, der evt. vil kunne decode 2 kaneler samtidigt. Læs mere i følgende link:

Dreambox DM920 Test:


Test: Optag kodet – afkod i standby med VU+ tv-boks:


Hilsen Carsten.



Redigeret af csell - 18-Februar-2021 kl. 11:22
Til top
Boxerguy Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Februar-2021
Sted: Syddanmark
Status: Offline
Point: 14
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Boxerguy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2021 kl. 09:08
Mange tak :)
Mvh
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu