recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Dankort-app virker ikke på Android?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Dankort-app virker ikke på Android?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Status: Offline
Point: 960
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2021 kl. 08:55
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Det gør det så ikke på min OnePlus

Alle betalings apps (GooglePay, MobilePay, Dankort og Wallet) virker fint på min OnePlus.

Gætter på en fejl 40 Wink
Til top
jake51 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-Januar-2005
Sted: Randers
Status: Offline
Point: 6067
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jake51 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2021 kl. 10:41
Godt nok... hvad gør jeg så forkert?
Mobilepay virker fint
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2021 kl. 10:59
Mobilpay bruger jo telefoni, og ikke BT eller NFC, Har du læst anmeldelser for Appén.? Der er ikke en eneste posetiv.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3949
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2021 kl. 12:17
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Godt nok... hvad gør jeg så forkert?
Mobilepay virker fint
Hvis jeg var dig ville jeg bruge Google Pay. Det virker ganske uden problemer

Redigeret af T-Duck - 22-April-2021 kl. 12:18
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2021 kl. 12:23
 Det gør det nemlig, og der kan tilføjes mere end et kort på tjenesten, så der kan vælges hvilket der skal bruges, og hvilket der skal være det primære.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
klander Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér klander Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2021 kl. 13:16
Tjae Google Pay - mobil bank og mobilpay kører fint på min Xperia 1I
Viste ikke engang at nogen brugte Dankort appen længere, hvis man har netbank og ens bank har en Wallet hvad de fleste har, hvad skal man så med Dankort appen? 


Redigeret af klander - 22-April-2021 kl. 13:19
Med Venlig Hilsen

Kurt


Til top
ZackGem Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 840
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ZackGem Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2021 kl. 13:59
ALt virker fint på mon OnePlus 8T - På nær i netto. Deres terminaler kan jeg ikke benytte med Dankortappen.
Virker fint med de andre betalings apps, og Dankort virker også i andre butikker.

Men kombinationen Netto og Dankort app kan jeg ikke få til at virke.

Er også begyndt kun at bruge Google Pay. Det virker hver gang.
Til top
denmike Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-November-2011
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér denmike Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2021 kl. 15:27
Måske tror noget, at din telefon er rootet. Af en eller anden grund tror Google, at min telefon er rootet selvom det ikke er tilfældet, hvilket betyder, at google pay og netflix ikke er tilgængelig. Det er muligt, at dankortappen har det samme problem.

Heldigvis virker nemid og mobilepay, for eller havde jeg været nødt til at roote min telefon for så kan man nemlig godt skjule, at den er rootet og så virker det hele. Desværre er det bøvlet med opdateringer, så jeg vil helst undgå det..
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu