recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forsket på iPad og Android tablet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forsket på iPad og Android tablet

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Forsket på iPad og Android tablet
    Sendt: 21-Februar-2021 kl. 14:21
Jeg har en tablet liggende på mit natbord, en midprice Lenovo tablet der er fin til ebøger og den slags godnatlæsning.
Jeg kan også se Netflix på den, men forsøger jeg at se Disney+ vha den dertil indrettede Disney+ app sker der underlige ting og sager.
Afspilningen kører upåklageligt,og lyden er også som den skal være - der er bare intet billede...kun sort skærm.
Jeg synes det er underligt, når fx Netflix virker vint med både billede og lyd - og begge tjenester i øvrigt virker fint på min iPad.

Kan der som standard mangle noget plugin eller lignende?

Forslaw?
Steen
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2021 kl. 15:15

Hej.

Jeg har to ideer til hvad der kan gøre det.

Det ene er DRM. Måske prøver du at afspille i en skærmopløsning, der er for stor til den DRM Disney+ bruger?
Hvad er Lenovo'ens skærmopløsning. Hvad har du af mulighed for at afspille i SD?
Eller endda mindre.

Min anden ide er, hvis det havde været i det video redigering program jeg bruger. Så havde det været manglende HEVC codec. Men jeg ved ikke om Disney+ bruger HEVC?

Hilsen Carsten.


Redigeret af csell - 21-Februar-2021 kl. 15:25
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4576
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Februar-2021 kl. 15:24

Hej.

Prøv at gøre, hvad der står i dette linK. Og hent også App fra linket:


Hilsen Carsten.


Redigeret af csell - 21-Februar-2021 kl. 15:28
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 698
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2021 kl. 08:13
Jeg valgte den lette løsning. Afinstallere app og se Disney+ i en browser.

Tak for hjælpsomhed og forslag
Steen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu