recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Google Family
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Google Family

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DanielPT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 743
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DanielPT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Google Family
    Sendt: 26-Februar-2021 kl. 09:41
Hej alle

Jeg har en pige på 7 år som er begyndt at bruge sin google konto til skolen.

Jeg får tilsendt et link fra hendes lære på youtube. Bum her får jeg så afvide at hun ikke er gammel nok til at tilgå youtube da hun skal være 13 år.

Jeg har så prøvet at tilføje youtube til hendes tilladte websteder men det virker ikke?

Har i en god ide? Gør jeg noget forkert? Her er jeg ret grøn :D

/Daniel og tak
Min bio: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=117177
Til top
Sylvest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sylvest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2021 kl. 14:29
Er hendes fødselsdag registreret på hendes Google account? Så er det nok der problemet er
.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Februar-2021 kl. 16:01
Brug en anden browser som ikke er syltet ind i Google. Det gør mine piger
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Marts-2021 kl. 23:03
Brug en browser, som der ikke er logget in i Google, eller brug evt. inkognito i browseren.

Husk på at det er din datter som overtræder Googles retningslinjer for brug af Youtube. De er lavet for at beskytte børn og unges rettigheder og overholde persondatalovgivningen.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu