recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvad sker der med EPG
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hvad sker der med EPG

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2022 kl. 19:25
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af javilha javilha skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af javilha javilha skrev:

Jeg oplever kun dette på min Samsung boks fra YOUSEE,


Kan du modtage Stofa med den boks?

Flemming
hvorfor skulle jeg skulle kunne det...det lader jo til at denne dobbelt"fejl" opstår ved flere udbydere åbenbart....
Når det er en fejl der findes på både Stofa og Yousee EPG, så er det vel mest sandsynligt at fejlen skal rettes hos de berørte TV stationer, fordi det er dem der leverer tekst omtaler.
som jeg nævner lidt tilbage, så er det nok noget auto oversæt fra 2 sprog, så fejlen derved opstår. Skrev man det manuelt, skal det jo ikke kunne opstå......
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2022 kl. 19:49
Jeg har tidligere skrevet til et par af TV stationerne og Stofa om dobbelttekst. Men det har ikke været til at få svar på hvor ansvaret ligger. 
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2022 kl. 20:13
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Jeg har tidligere skrevet til et par af TV stationerne og Stofa om dobbelttekst. Men det har ikke været til at få svar på hvor ansvaret ligger. 
vi må bare undgå at læse videre, når vi kan se at nu begynder det forfra....😁📺👁️👁️
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4201
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2022 kl. 21:44
Oprindeligt skrevet af javilha javilha skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Jeg har tidligere skrevet til et par af TV stationerne og Stofa om dobbelttekst. Men det har ikke været til at få svar på hvor ansvaret ligger. 
 
vi må bare undgå at læse videre, når vi kan se at nu begynder det forfra....😁📺👁️👁️
Vi må bare undgå at læse videre, når vi kan se at nu begynder det forfra….Tongue
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem


Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10278
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2022 kl. 09:20
Oprindeligt skrevet af javilha javilha skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af javilha javilha skrev:

Jeg oplever kun dette på min Samsung boks fra YOUSEE,


Kan du modtage Stofa med den boks?

Flemming
hvorfor skulle jeg skulle kunne det...det lader jo til at denne dobbelt"fejl" opstår ved flere udbydere åbenbart....


Fordi du har postet dit indlæg i en tråd der hedder "Stofa digital modtagere"

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-April-2022 kl. 18:21
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af javilha javilha skrev:

Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Oprindeligt skrevet af javilha javilha skrev:

Jeg oplever kun dette på min Samsung boks fra YOUSEE,


Kan du modtage Stofa med den boks?

Flemming
hvorfor skulle jeg skulle kunne det...det lader jo til at denne dobbelt"fejl" opstår ved flere udbydere åbenbart....


Fordi du har postet dit indlæg i en tråd der hedder "Stofa digital modtagere"

Flemming
det er vel da ligegyldigt....så kan man jo læse at fejlen ikke kun er dér. 🙂
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu