recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Original emballage
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Original emballage

 Besvar Besvar Side  <12
Afstemningsspørgsmål: Hvor tit gemmer du den originale emballage?
Svarmulighed Stemmer Afstemningsresultat
16 [26,67%]
17 [28,33%]
6 [10,00%]
15 [25,00%]
6 [10,00%]
Du har ikke adgang til at deltage i denne afstemning

Forfatter
Besked
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2021 kl. 12:25
Med de m2 priser vi har i kbh, så ryger kasserne til genbrug.
Da mit OLED skulle til reparation, så blev det afhentet af en "fragtmand", der kun kørte med fladskærme. Ingen var pakket ind.
Til top
T-Duck Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Januar-2012
Sted: Vålse Danmark
Status: Offline
Point: 3954
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-Duck Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2021 kl. 13:31
Oprindeligt skrevet af kec2 kec2 skrev:

Jeg tænkte på hvor ofte folk gemmer den original emballage til deres HIFI/Biograf udstyr.

Selv har jeg emballage til højtalere jeg har haft i 5-15 år. Der er også meget som er røret direkte ud.
Jeg er vildt vægelsindet omkring det, at gemme emballagen. Det er rart når det/der skal flyttes, hvilket ikke sker særligt tit. På den anden side fylde det af H. til.
vi gemmer kun så længe der er garanti.

Fed signatur i øvrigt og så sandt som det er sagt
Stuen: LG nanocel, Denon x1400h dali front og surround zensor 1, center zensor vocal, midt high alteco. Sub 2x argon malmö8, Shield tv 19 pro, musik argon solo, pladespiller argon? med ortofon om 5E
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2021 kl. 19:01
Her gemmer jeg nogen gange. Elektronikkasser helst til garantien er udløbet og måske lidt til, mens højttalerkasser ryger ud. Dog har jeg stående til en Beoplay S8.

Mvh. Jørgensen
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2021 kl. 20:08
Aldrig, det er heller ikke noget jeg tillægger nogen som helst værdi når jeg køber brugt - Jer samler ikke på papksasser.
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Marts-2007
Status: Offline
Point: 2811
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2021 kl. 21:06
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Gemmer altid emballagen. Hyppige udskiftninger gør at det er nødvendigt, men jeg vil nok til at smide kasserne ud fra det ældste udstyr, der nok ikke skal sælges igen. Gemmer dog altid TV kassen uanset alder, fordi den er et must med de nye tynde skærme.


Flytter du ofte? Hvis det er reklamationsret du tænker på, er det forretningens problem at emballere og transportere noget så stort som et TV.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4250
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2021 kl. 21:11
Oprindeligt skrevet af Kasper_J Kasper_J skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Gemmer altid emballagen. Hyppige udskiftninger gør at det er nødvendigt, men jeg vil nok til at smide kasserne ud fra det ældste udstyr, der nok ikke skal sælges igen. Gemmer dog altid TV kassen uanset alder, fordi den er et must med de nye tynde skærme.


Flytter du ofte? Hvis det er reklamationsret du tænker på, er det forretningens problem at emballere og transportere noget så stort som et TV.
Som der står er hyppige udskiftninger årsagen. Købere kommer fra hele landet og sætter pris på jeg har emballagen.
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2021 kl. 21:16
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Furry Furry skrev:

Jeg smider det ud samme dag, det har endnu ikke været et problem


Heller ikke, ved ombytning? I tilfælde af problemer med tingene, eller du bare ville have noget andet.


Jeg har ingen planer om at bytte noget jeg selv har købt.

Jeg tror ikke tingen holder bedre / værre afhængig af om der står en papkasse i garagen,
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu