recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - mk sound s150?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

mk sound s150?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: mk sound s150?
    Sendt: 08-Marts-2021 kl. 21:35
Overvejer at anskaffe en s150 som center, er der noget jeg skal være opmærksom på med en sådan en? Modellen har efterhånden nogle år på bagen og er blevet opdateret nogle gange. Syntes at de holder prisen fint, så måske er det bedre at ofre det sidste og få en ny? Hvis der er nogen som har et input, så er det velkommen 🙂

Frank

Til top
Grymok Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-Maj-2013
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Grymok Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2021 kl. 10:39
2018 modellen er kommet med de nye scan speak enheder som skulle være en anelse bedre end den "ældre" udgave.

Hvilket mærke er dine LR højtalere, hvis du kun vil have en MK s150 som center, kan det godt skabe mismatch i lyden.
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2021 kl. 13:02
Oprindeligt skrevet af Grymok Grymok skrev:

2018 modellen er kommet med de nye scan speak enheder som skulle være en anelse bedre end den "ældre" udgave.

Hvilket mærke er dine LR højtalere, hvis du kun vil have en MK s150 som center, kan det godt skabe mismatch i lyden.

Jeg ved godt at det kan blive et problem med forskellige LCR, men er utrolig glade for mine jbl ti10k i stereo.
Frank
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2021 kl. 21:55
tror du får svært ved at finde en enkelt højttalere, da man helst sælger alle fronterne samlet.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Marts-2021 kl. 06:04
Oprindeligt skrevet af Vilstrup Vilstrup skrev:

tror du får svært ved at finde en enkelt højttalere, da man helst sælger alle fronterne samlet.

Det tror jeg også, men giver det et forsøg, ellers så må jeg gå på kompromis med mig selv og købe nyt...

Frank
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu