recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Reparation af klasse D forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Reparation af klasse D forstærker

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
wamsler Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wamsler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Reparation af klasse D forstærker
    Sendt: 11-Marts-2021 kl. 16:31
Hej

Min ene klasse D forstærkere brummer i den ene kanal.

Den er baseret på ICEpower.

Xtz edge A-2 300

Er der nogen herinde der kender et godt sted at få den fixet, gerne Vestsjælland.


Redigeret af wamsler - 11-Marts-2021 kl. 16:55
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2017
Status: Offline
Point: 1932
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2021 kl. 16:49
Når man spørger om noget, så er det A L T I D en go' ide, at give navn og modelnummer, så andre bedre kan hjælpe...
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys, på "gammel TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB og FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: Radio ABC og Classic Rock
Til top
wamsler Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wamsler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2021 kl. 21:14
slet ingen der kender en forretning der kan lave HIFi.

Og til jeg kan ikke se hvad model og mærke skulle hjælpe når jeg spørger efter en forretning.


Redigeret af wamsler - 12-Marts-2021 kl. 21:15
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2021 kl. 22:09
Jeg kender ikke nogen i nærheden af dig, men kender Sound2Vision i Viborg.
De er dygtige.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2021 kl. 22:19
Medmindre du har købt ved kilden i Sverige, har du måske købt den her hos den danske eneforhandler:


Kontaktoplysninger fremgår nederst på siden. København er ikke ligefrem Vestsjælland, men de må kunne hjælpe dig videre. Har du stadig garanti på effektforstærkeren?

Jeg holder selv lidt øje med denne forstærker, specielt hvis der atter skulle komme et tilbud. Hvis vi ser bort fra den brummen. Har du så været tilfreds med den til nu?

Mvh. Jørgensen
Til top
Flippo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 04-Januar-2018
Status: Offline
Point: 1295
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flippo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Marts-2021 kl. 23:35
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Jeg kender ikke nogen i nærheden af dig, men kender Sound2Vision i Viborg.
De er dygtige.


Klaus

Jeg har så hørt flere dårlige historier om netop S2V.
Til top
wamsler Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Marts-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér wamsler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2021 kl. 09:23
hej Jørgensen

Det er min egen skyld den brummer.  Tabte noget ned over hørtalerkablerne

Jeg er yderst tilfreds jeg har 2 en til hver af mine front HT.

Skal dog siges at nu hvor jeg kører kun med en til at trække mine HT så gør den det super godt, skulle nok bare have holdt mit til at købe en, men jeg var tricket af de kunne køre mono så jeg kunne biampe mine JBL 

Jeg købte dem på mega tilbud tror jeg gav 2500 danske pr stk på fyndborsen.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3285
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2021 kl. 10:47
Jeg tænker, kan det overhoved svare sig rent økonomisk at reparerer, timeprisen for en tekniker ligger vel omkring 6-700kr +moms ? Hvis modulet er et Icepower 300AS1 som jeg tror det er, det ligner det i hvert fald. Men det er jo heller ikke sikkert at det er det modul som lavere numre.
Jeg har nogle venner som er nørder med class D forstærker og fik nogle stykker hjem af netop af AS1 300 sammen med b.la. nogle Hypex Ncore 252  moduler for et par år siden, mener altså at de gav omkring kr. 1000-1100,- for Ice 300 AS1

Evt. kontakt Icepower.dk


Redigeret af Potter - 13-Marts-2021 kl. 11:56
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Jørgensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Holstebro
Status: Offline
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jørgensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Marts-2021 kl. 16:16
Hej wamsler

Tak for din tilbagemelding. Ærgerligt, at du tabte noget ned på højttalerkablerne.

Det var et godt tilbud. Jeg kan godt huske, at det var der engang tidligt i 2020, men fik ikke gjort noget ved det på det tidspunkt. Men da værd at holde øje med til den pris.

Mvh. Jørgensen
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu