recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - windows bootcamp på Mac mini
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

windows bootcamp på Mac mini

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2021 kl. 01:50
Medmindre man ønsker specifikt at køre MacOS, så kan jeg ikke forstå at købe en snart 3 år gammel brugt maskine med begrænset udvidelsesmuligheder.

Alternativt kunne man overveje at køre med en knækket MacOS på en standard pc
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
jannikmariager Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jannikmariager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2021 kl. 01:56
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Medmindre man ønsker specifikt at køre MacOS, så kan jeg ikke forstå at købe en snart 3 år gammel brugt maskine med begrænset udvidelsesmuligheder.

Alternativt kunne man overveje at køre med en knækket MacOS på en standard pc


Jeg har alt i Mac så alle mine dokumenter osv er i iCloud og keychain til passwords osv - eneste grund til at supplere op med en Intel Mac som er 3 år gammel er at jeg skal bruge et program som kun er lavet til windows - og det skal køre 100% stabilt, så pt tester jeg Windows Arm på min M1 Mac mini via Parallels - men begge er i beta og ikke stabile nok.

Så indtil Windows laver en stabil ARM version der kan afvikle x86 programmer ordentligt, så jeg desværre køre med en Intel via bootcamp også.
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2021 kl. 17:05
din x86 windows applikation vil heller ikke kunne køre på ARM-windows ordentligt uanset hvad med mindre den bliver omkodet til UWP. Microsoft købte virtual PC for mange år siden og reelt set er det stadig det de bruger i deres hypervisor og det er ikke godt. Microsoft skal have hjælp af Apple hvis de skal have nogen som helst succes med at kunne komme til at køre ordentligt på ARM baserede maskiner. (og jeg tror faktisk apple gerne ville hjælpe, om ikke andet så for at stikke endnu flere knive i Intel's ryg. Der er jo ved at udbryde en pænt stor krig mellem dem i øjeblikket. Intel har åbenbart taget det pænt tungt at Apple er gået deres egen vej)

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu