recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller > PS4
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Virker PS4 controller godt på Apple TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Virker PS4 controller godt på Apple TV

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Rasmus Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
FlatpanelsDK

Oprettet: 23-Januar-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 4426
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2021 kl. 11:51
Generelt har de ikke haft meget held med at få spiludviklere til at vende blikket mod Apple TV. Selv Sky: Children of Light, som blev præsenteret under Apple TV 4K lanceringen udkom ikke til tvOS, da spillet var færdigt.

Jeg tror, at de med Arcade - udover at lave en spiltjeneste - forsøger at lokke spiludviklere til, som så kan vise for andre spilviklere, at der er potentiale. Ift. hvad du skal spille på Apple TV, så synes jeg derfor også, at du først og fremmest skal fokusere på Arcade og så om der er noget, der tiltaler dig derinde.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24623
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2021 kl. 12:01
Jeg vil helt sikkert se på Arcade, når jeg får lånt en controller. 
Mvh
Flemming Larsen
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu