recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte > Film køb/salg/bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K : mk sound s150 center købes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K : mk sound s150 center købes

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Online
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K : mk sound s150 center købes
    Sendt: 16-Marts-2021 kl. 17:59

Søger en s150 center, så hvis du ligger inde med en du gerne vil sælge, så må du godt sige til 😉

Frank


Redigeret af Frank13 - 16-Marts-2021 kl. 18:34
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2021 kl. 20:54
tror at du har oprettet din annonce forkert, da den ikke høre til under film... tænker du skal have lavet en ny.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Online
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Marts-2021 kl. 20:58
Oprindeligt skrevet af Vilstrup Vilstrup skrev:

tror at du har oprettet din annonce forkert, da den ikke høre til under film... tænker du skal have lavet en ny.

 Du har ret, har prøvet at ændre den, uden succes. Ved ikke hvordan det lykkedes mig at ramme forkert da jeg oprettede den, muligvisfor mange tommelfingre 😉 

Frank


Redigeret af Frank13 - 16-Marts-2021 kl. 21:07
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Marts-2021 kl. 21:57
så ville jeg skrive at opslaget måtte slettes af admin og opret en hel ny det rigtige sted, da du er mere sikker på ar flere får set din annonce
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu