recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zack Snyder´s Justice League på HBO
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Zack Snyder´s Justice League på HBO

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2321
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2021 kl. 13:20
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

TBA står der, hvad betyder det?

To be announced.
Til top
Zombie1343 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 07-Marts-2017
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zombie1343 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2021 kl. 13:32
 Bong Joon Hos Parasite findes også i en sort/hvid udgave, eller Park Chan-wooks mesterlige Lady Vengeances udgave Fade To Black, der, som titlen antyder, starter i farver, for så graduelt at skifte til sort/hvid.
Til top
hunt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 518
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hunt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2021 kl. 14:17
Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Nu er det de færreste, der har en iMax biograf i stuen
Jeg hader det som pesten, når billedformatet skifter frem og tilbage i Nolans film

Hvor sjovt! LOL

Nolas film plejer at fange mig så godt, at jeg bagefter er blevet nødt til at spole tilbage og se, hvor den skiftede fra det ene format til det andet. Shocked
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pede8000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2021 kl. 16:10
Oprindeligt skrevet af hunt hunt skrev:

Oprindeligt skrevet af jake51 jake51 skrev:

Nu er det de færreste, der har en iMax biograf i stuen
Jeg hader det som pesten, når billedformatet skifter frem og tilbage i Nolans film

Hvor sjovt! LOL

Nolas film plejer at fange mig så godt, at jeg bagefter er blevet nødt til at spole tilbage og se, hvor den skiftede fra det ene format til det andet. Shocked

Jeg kan også lide det. Det er sikkert ikke så fedt hvis man bruger projektor. 😃
Venter til den kommer på disk. Kan ikke rigtigt med HBO- Ns streaming kvalitet. Dead


Redigeret af Pede8000 - 21-Marts-2021 kl. 05:06
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2021 kl. 23:32
Oprindeligt skrevet af Thomas46 Thomas46 skrev:

Jeg har lige set den, den er fandme fed. Smæk på fra start til slut Smile

Hvordan når hele filmen er i slow motion?
Læste en anmelder troede hans netforbindelse var i stykker fordi det hele gik så langsomt. Mange anbefaler også at se den i dobbelt speed. 
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2021 kl. 00:18
Oprindeligt skrevet af donfrankie donfrankie skrev:

Oprindeligt skrevet af Thomas46 Thomas46 skrev:

Jeg har lige set den, den er fandme fed. Smæk på fra start til slut Smile

Hvordan når hele filmen er i slow motion?
Læste en anmelder troede hans netforbindelse var i stykker fordi det hele gik så langsomt. Mange anbefaler også at se den i dobbelt speed. 



Nu er smag og behag jo meget forskelligt, har ikke selv set omtalte film og gør det heller ikke før den kan fået i ordenlig kvalitet, enten BD eller UHD

Men for at vende tilbage om smag, så er der jo også nogle der sidder og savler over MARVEL universet, og dertil må jeg da sige at det fatter jeg sq ikke, de falder overhovedet ikke i min smag

Jeg er generalt ikke til det superhelte fis, foruden Nolan's Batman triologi og så de første 2 Superman film, men det er nu mere Cristopher Reeve's klumpede fortolkning af Clark Kent samt Gene Hackman's udgave af Lex Luthor jeg finder facinerende i disse 2 film
Til top
sokken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 28-Februar-2005
Status: Offline
Point: 643
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sokken Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2021 kl. 08:16
Puha den var hård at komme igennem. Hvorfor skal der være så meget slow motion! 
Den kommer jeg aldrig til at se igen. 
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2021 kl. 18:32
Den blev ærlig talt ikke bedre i Zack Snyders version, billedformatet og længden gjorde den kun dårligere. Sorry Zack, men det var lidt for prætentiøst, superhelte film skal ikke forsøges laves om til "kunst" - de skal bare underholde.
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4936
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2021 kl. 21:46
Jeg skal indrømme at Justice League fra 2017 var elendig og langtrukken selvom den kun varer 2 timer. Så det var med meget lave forventninger at jeg startede den nye version, som tager 4 timer.

Men efter min mening er de to film som nat og dag. Jeg kunne huske at have set scenerne før, men nu virkede de interessante og jeg var godt underholdt. Mærkeligt at jeg ikke på noget tidspunkt synes at den virkede langtrukken.

Det kræver dog et ordenligt lærred at se den på med 4:3 formatet. Prøvede efterfølgende på et 50 tommer tv og det var ren elendighed...

Nu har jeg streaming adgang til den på HBO, men hvis man kigger i de rigtige afkroge på nettet, så findes den i UHD.
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu