recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Billigt tv til datters værelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Billigt tv til datters værelse

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1260
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pilehave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2021 kl. 10:15
På FB Marketplace og DBA kan man fint finde et brugt TV til 4-500 kr. som er fint sammen med en Chromecast.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2021 kl. 10:22
Oprindeligt skrevet af Queen Queen skrev:

Samsung tv + den nye Chromecast så kan det ikke blver meget bedre og nemmere Thumbs Up

 Med Samsung TV er en CC nok unødvendig, det er det TV med flest App.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5196
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Marts-2021 kl. 11:44
Oprindeligt skrevet af agon agon skrev:

...
Jeg tænkte at man måske kunne finde et brugt til måske 1000 kr. - men priserne på dba virker ret ublu for gamle tv, når man kan købe et nyt for ca. 2500.

Så... er der nogen der har et bud på om jeg et sted kan finde et godt brugt til måske 1000-1500 kr. der kan det jeg skal bruge eller alternativt - hvad er så bedste prisbillige nye tv der kan det?

På forhånd tak.
Hvor i landet bor du?
IT konkursbo auktion ved Århus slutter på tirsdag, der er forskellige størrelser skærme:
Wink
Mvh. JørgenT
Til top
Queen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2009
Sted: Slagelse
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Queen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2021 kl. 08:52
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

Oprindeligt skrevet af Queen Queen skrev:

Samsung tv + den nye Chromecast så kan det ikke blver meget bedre og nemmere Thumbs Up

 Med Samsung TV er en CC nok unødvendig, det er det TV med flest App.


Unødvendigt ?? - men meget nemmere og til lidt ældre modeller uundværlig.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu