recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Projektor lift
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Projektor lift

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KasperL Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 223
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KasperL Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Projektor lift
    Sendt: 23-Marts-2021 kl. 09:45
Hej, 

Er der nogen af jer, der selv har rodet med at lave en projektor lift med motor og fjernbetjening.

Jeg er meget begrænset på pladsen i loftet (ca. 27 cm), og den eneste jeg kan finde, der kan være der, koster 10.000 kr. 

Så jeg er ude i at lave en selv. 

Alt metalarbejdet har jeg mulighed for selv at lave, og jeg vil prøve at bruge nogle standarddele, til at styre dens retning, når den kører op og ned.

Jeg regner med at bruge lidt inspiration fra denne video.
Dog ikke hele hans motor setup, hvor han programmerer sig ud af, hvornår den skal stoppe.
Så teknisk er jeg ikke, selvom jeg dog han en god hjælpende hånd til elektronik.
Jeg overvejer lidt at finde en motor, hvor de følger fjernbetjening med til, så der er mulighed for at indstillet stoppet. Det er bare lige det med, hvilken det skal være.


Er der nogen, der har nogle erfaring med selv at lave sådan en projektor lift? :)
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu