recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fortryde Android opdatering
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fortryde Android opdatering

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fortryde Android opdatering
    Sendt: 23-Marts-2021 kl. 16:26
Hej
Min Nokia 8.1 fik en Android system opdatering her i nat, hvilket har gjort at en bunke app ikke vil køre mere, her iblandt gmail (Gmail bliver ved med at stoppe).Angry

Så er mit spørgsmål om man kan fortryde en system opdatering af Android, og rulle tilbage til den forige version?
Mvh Jesper
Til top
Klaus.S Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2010
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2021 kl. 16:45
Hej Axlon,

Tror ikke det er opdateringen? For da jeg stod op i morges virkede min gmail og et par andre apps heller ikke. Har en Samsung S20 (android) og min opdatere ikke automatisk. 

Jeg prøvede så at opdatere telefonen for at se op det hjalp. Men ændrede intet. 

Jeg har været inde i app i indstillinger og klik på ryd data for så at få alt ind igen. Det fik Gmail til at virke igen, men kun ganske kort. Så pt. virker det ikke. 
Min datter har samme problem. Bla. med app'en Google. 

Andre derude der har problemer?




Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2021 kl. 17:04
Der er kommet at par opdateringer inde i Google Play, og efter jeg opdaterede "Android System WebView" virker telefonen igenBig smile


Redigeret af Axlon - 23-Marts-2021 kl. 17:55
Mvh Jesper
Til top
Klaus.S Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2010
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2021 kl. 20:37
Kan du forklare hvad det er du har gjort? Tror ikke jeg er helt med på det
Til top
Henrik_45 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 14-Januar-2008
Sted: Aalborg, DK
Status: Offline
Point: 378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Henrik_45 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2021 kl. 20:38
Jeg havde samme problem.
Jeg kunne ikke åbne email og sms, men efter at jeg opdaterede Android System WebView så virkede det hele igen
Til top
Axlon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Axlon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2021 kl. 20:41
Oprindeligt skrevet af Klaus.S Klaus.S skrev:

Kan du forklare hvad det er du har gjort? Tror ikke jeg er helt med på det
Åben Play butik.
Gå ind under “Mine app og spil”
Opdater alle
Mvh Jesper
Til top
Frank13 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Juli-2017
Sted: Snekkersten
Status: Offline
Point: 1027
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Frank13 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2021 kl. 20:50
Oprindeligt skrevet af Axlon Axlon skrev:

Oprindeligt skrevet af Klaus.S Klaus.S skrev:

Kan du forklare hvad det er du har gjort? Tror ikke jeg er helt med på det
Åben Play butik.
Gå ind under “Mine app og spil”
Opdater alle
Jeg løste også dagens telefon problem ved at gøre det samme, havde problemer med at flere app lukkede lige så hurtigt som jeg prøvede at åbne dem. Alt fungerer efter opdateringerne.

Frank
Til top
Klaus.S Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Januar-2010
Status: Offline
Point: 245
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Klaus.S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Marts-2021 kl. 21:51
Tusind tak for hjælpen. Alt virker også igen her Smile
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu