recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Internetdeling iPhone
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Internetdeling iPhone

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2021 kl. 03:33
Det samme.


Til top
jobbe104 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 01-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 73
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jobbe104 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2021 kl. 17:03
Oplever det samme fra min iPhone X.
Tror det er en “feature” fra Apple fordi de vil hjælpe dig med at spare strøm - men uden mulighed for at slå det fra.
Til top
Jonas_R Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 765
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_R Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2021 kl. 17:09
Det samme sker også på min Android når jeg bruger hotspot.

Der findes apps til dette fx

Måske der er mere her du kan sætte op.
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2021 kl. 17:26
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Den kan ikke lade sig gøre med Bluetooth alene.

Løsningen må være en Android telefon. Ouch


Inden du køber en Android telefon så find en bekendt der har en så du kan afprøve om det virker før du køber en
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2021 kl. 17:59
Ja.

Det har du ret i. Overvejer ekstra simkort og en mifi i stedet.
Til top
dieseldk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 28-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 334
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dieseldk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Marts-2021 kl. 19:28
Mellem en iPad og iPhone har jeg ikke oplevet problemer, og iPad’en har selv aktivere deling på iPhone uden jeg behøver at gøre noget på den. Er dog ikke helt sikker på den holder forbindelsen aktiv når der er i dvale som på et almindelige wifi hvis det er det som er problemet.
Ved så ikke om det laver rod fordi det er mellem to iPhones og ios måske ikke lige er optimeret til det. Eller det er noget opsætning ved dig.
Hvordan ser du forbindelsen ved den iPhone som skal koble på, står den sammen med de andre wifi eller for sig selv ovenover?
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2021 kl. 15:53
du skal oprette familie deling 

Så skulle det virke. 
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6973
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Marts-2021 kl. 15:54
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2021 kl. 13:28
Har læst dit link.

Der står faktisk at man bare skal sætte hotspot op og så burde internetdeling være tændt hele tiden. Der står ikke noget om at familedeling skal være tændt.

Meeen det virker bare ikke.Ouch
Til top
Mufti Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2010
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 4901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mufti Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2021 kl. 13:32
Jeg arbejder på en løsning med ekstra sim og en mifi.
Til top
Furry Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Maj-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Furry Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2021 kl. 18:16
Oprindeligt skrevet af Mufti Mufti skrev:

Har læst dit link.

Der står faktisk at man bare skal sætte hotspot op og så burde internetdeling være tændt hele tiden. Der står ikke noget om at familedeling skal være tændt.

Meeen det virker bare ikke.Ouch


Min iPhone deaktiverer også hvis forbindelsen ikke har været brugt i noget tid
Fra fulde børn skal man høre sandheden
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu