recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sub/LFE signal til stereo forstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sub/LFE signal til stereo forstærker

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mentormic Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 21-Februar-2013
Status: Offline
Point: 30
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mentormic Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sub/LFE signal til stereo forstærker
    Sendt: 05-April-2021 kl. 08:45
Hej Jeg håber der er en af jer med forstand på surround der gider hjælpe mig med et spørgsmål om Sub/LFE signal bliver sendt videre fra surround forstærker hvis  jeg sætter fronter til large, jeg har været ude af surround nogle år så er ikke helt med på hvad der er sket de senere år. Da jeg er rigtig glad for mit stereo setup og skal have gang i surround igen men da sub er sat til stereo forstærker er det besværligt hvis jeg skal skift kabel hver gang jeg skal se film, men kan huske at førhen blev lfe signal sendt til fronterne hvis ikke man havde en sub men er i tvivl hvordan jeg finder ud af det nu..
Hvis der er en der ligger inde med en surround forstærker der kan sende sub signal videre som i skal af med må i meget gerne sende en besked til mig Wink
På forhånd tak  Thumbs Up
Hilsen Michael

Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2021 kl. 10:11
 Det bør vel være muligt på en SR, som på Marantz at vælge LFE+Main. Det vil jo nok hedde noget andet på andre fabrikater.


Redigeret af Radiomanden - 05-April-2021 kl. 10:12
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu